بازدید هاشمی از مرکز رسانه ای و استودیوی صدا و سیمای ایران در اینچئون

بازدید هاشمی از مرکز رسانه ای و استودیوی صدا و سیمای ایران در اینچئون
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور در محل استقرار کاروان خبری صدا و سیما با دست اندارکاران این کاروان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک؛ کاروان خبری سازمان صدا و سیما با حدود چهل خبرنگار، تصویربردار، تدوین گر، صدابردار و عوامل فنی از بیست روز پیش با حضور در محل برگزاری بازیهای آسیایی 2014 اینچئون فعالیت خود را برای پخش مستقیم رقابت ملی پوشان کشورمان در رشته های مختلف آغاز کرده است.

 

گروه مهندسی این کاروان دو هفته پیش از آغاز بازیها با تحویل یک سالن 200 متری در مرکز رسانه ای صدا و سیما (IBC ) ضمن نصب تجهیزات پیشرفته ای که اخیرا خریداری شده ، با چهار باکس تدوین اقدامات ارسال تصاویر و صدا با سه خط ماهواره همزمان به تهران را آغاز کردند.

 

از همین رو و به پاس تلاشها و زحمات این گروه، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور در مرکز خبری سازمان صدا و سیما ضمن دیدار و ملاقات با عوامل اعزامی رسانه ملی  با مدیران این گروه به گفت و گو پرداخت.

 

بر اساس این گزارش، هاشمی در این دیدار خطاب به حسین آقازمانی و حسین ذکایی ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت اظهار داشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که نمایندگان رسانه های گروهی بخصوص صدا و سیما جزو جدا نشدنی و اثر گذار ورزش هستند و بی شک بدون حضور و تلاش بی وقفه آنها هیچ پیروزی و موفقیتی دیده نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: من به نمایندگی از جامعه ورزش کشور از تلاش شبانه روزی و بدون چشم داشت شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم ملی پوشان کشورمان نیز در این دوره از بازیها با کسب مدالهای خوشرنگ و عناوین ارزشمند پاسخگوس زحمات شما بوده و گوشه ای از خستگی هایتان را جبران نمایند.

 

در پایان این نشست هاشمی از بخش های مختلف و استودیوی صدا وسیما بازدید کرد .
۷ مهر ۱۳۹۳ ۰۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.