هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ؛سرپرست تیم ملی هندبال: قطر را روی سرعت می‌بریم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ؛سرپرست تیم ملی هندبال: قطر را روی سرعت می‌بریم
سرپرست تیم ملی هندبال ایران پس از صعود به نیمه نهایی بازیهای آسیایی و در آستانه بازی با قطر گفت: ما هیچ ترسی از قطری ها نداریم و روی سرعت این تیم چند ملیتی را شکست می دهیم.

 به گزارش خبرنگار اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ؛تیمور درزابی اظهار کرد: نمی دانم چه بگویم. باید قدری زمان ببرد تا ما به یک ثبات در کارها برسیم. در این چند سال اخیر همیشه چنین نتایجی گرفتیم. در سئول (بازی های انتخابی المپیک) اول به عربستان باختیم بعد در مجموع مسابقات سوم شدیم. در عربستان در روز اول بازی را به کویت باختیم و بعد دو پله بالاتر از کویت قرار گرفتیم. متاسفانه آن طور که باید تیم هندبال ایران ثبات لازم را ندارد. البته رفته رفته بهتر می شویم. امیدوارم روزی برسد که تیم هندبال ایران آنقدر با ثبات کار کند که هیچ تیمی نتواند برابر بازیکنان ایران مقاومت کند.

وی افزود: البته خاصیت و زیبایی ورزش به همین است. اگر نتایج بازی ها قابل پیش بینی بود که ورزش جذابیت خود را از دست می داد. عمان دو تیم خوب را حذف کرد. هیچ کس قبل از مسابقات چنین تصوری درباره عمان نداشت. ما در بازی با عمان حریف را دست کم گرفتیم. اما در برابر عربستان شرایط فرق می کرد. ما در چند سال اخیر برابر عربستان همیشه بازی های پایاپایی داشتیم. به همین دلیل از قبل می دانستیم بازی سختی با این تیم داریم. برای بازی با این تیم از مدت ها قبل برنامه های زیادی داشتیم. خوشبختانه شرایط تفاضل گل هم به سود ما پیش رفت.

سرپرست تیم ملی هندبال ایران درباره بازی بعدی تیمش مقابل قطر به گفت: به هر حال هر چهار تیمی که به نیمه نهایی آمدند تیم های خوبی هستند. ما باید با قطر بازی کنیم. خوشبختانه ماجک سرمربی تیم ملی هندبال ایران به خوبی قطر را می شناسد. می توانیم برنامه ریزی خوبی داشتیم. بازیکنان ایران هم اصلا از قطر نمی ترسند. تیم ما سرعتی است و قطری ها از نظر هیکل بزرگتر و سنگین تر هستند. ما روی بازی سرعتی امکان پیروزی مقابل قطر را داریم. دیگر همه فکر تیم برای بازی با قطر آماده می شود. هر چند حریف یک تیم چند ملیتی دارد اما ایرانی ها همیشه شگفتی ساز بوده اند. حالا ما هم برای پیروزی بر قطر و شگفتی سازی بازی می کنیم.

وی در پایان گفت: از همه دوستانی که از تیم ملی حمایت کردند سپاسگذارم. همچنین از مردم التماس دعا داریم. نتیجه تیم ملی هندبال تاکنون به دعای مردم و لطف خدا بوده است. امیدواریم که بتوانیم همه را در روز اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه خوشحال کنیم.

۵ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.