هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛پوریا: بدمینتون باز کشورمان آینده درخشانی دارد/نبود مربی، مشکل ساز نشد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛پوریا: بدمینتون باز کشورمان آینده درخشانی دارد/نبود مربی، مشکل ساز نشد
رییس فدراسیون بدمینتون گفت : از ابتدا هم انتظار ویژه از سروش اسکندری نداشتیم و برای کسب تجربه از وی خواستیم تا در اینچئون رقابت کند اما این بازیکن در مقابل حریف کره ای خود خوب کار کرد.
محمدرضا پوریا در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به اینچئون با اشاره به شکست اسمندری در مقابل حریفی از کشور میزبان گفت : بازی خیلی سختی بود اما اسکندری بدون استرس تا لحظه آخر به رقابت خود ادامه داد.
وی گفت: با توجه به شرایط مستبقات و شناختی که از قدرت حریفان وی داشتیم، انتظار کسب پیروزی از وی نداشتیم و فقط اینچئون را فرصتی برای کسب تجربه اسکندری برای حضور در رویدادهای مهم بعدی می دانستیم.
رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به پایین بودن میانگین سنی ورزشکاران ایران گفت: اسکندری در حال حاصر ٢٣ سال سن دارد و مطمئن باشید می تواند در آینده موفقیت های بیشتری به دیت بیاورد. این ورزشکار حداقل هست سال دیگر میتواند در بعد قهرمانی حضور داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نبود مربی در کنار بدمینتون بازان کشورمان گفت : با توجه به تک نفره بودن ترکیب مردان و زنان ما ، نبود مربی چندان مشکل ساز نشد. صمن اینکه آقای کاوه محرابی که از بدمینتون بازان خوب کشورمان است و در خارج از ایران زندگی می کند روز گذشته به عنوان همراه، ملی پوشان را کوچ کرد

۳ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.