هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ناطق نوری: دو طلای بازی های آسیایی را برای بوکس کنار بگذارید

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ناطق نوری: دو طلای بازی های آسیایی را برای بوکس کنار بگذارید
رئیس فدراسیون بوکس معتقد است بوکس در بازی های آسیایی توان کسب 2 مدال طلا را دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، در حاشیه رقابت های بوکس بازی های آسیایی گفت: می توانستیم با 10 بوکسور به این مسابقات بیاییم اما برای اینکه نمی خواستیم زنگ تفریح باشیم  با6 تن از آماده ترین بوکسورها در مسابقات شرکت کرده ایم.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به پتانسیل بالای بوکس ایران افزود:علی مظاهری و جاسم دلاوری  دو ملی پوشی هستند که می توانند در بازی های آسیایی به مدال طلا برسند. مظاهری که طلای بازی های آسیایی دوحه را دارد و در صورتی که اینجا هم طلا بگیرد نامش در تاریخ به عنوان اولین بوکسور ایرانی که دو طلای بازی های آسیایی دارد ثبت می شود. به همین خاطر او انگیزه زیادی دارد. دلاوری هم در رقابت های قهرمانی آسیا که چند ماه پیش برگزار شد قهرمان شده و در اینچئون هم می تواند این عنوان را تکرار کند.
وی افزود:بقیه بچه ها هم آماده اند و امیدوارم که علاوه بر بوکس همه کاروان ایران به دست پر به ایران برگردند چون الان موقع درو کردن است.
ناطق نوری با اشاره به اینکه تنها نگرانی ما داوری است اظهار داشت: در این دوره بر خلاف قبل داوری از ایران حضور ندارد و ما اعتراضمان را به گوش مسئولین کنفدراسیون بوکس آسیا رسانده ایم و امیدواریم با عدل و انصاف داوران قضاوت کنند تا از این بابت ضربه ای نخوریم.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.