هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛فرزام: بانوان از همان ابتدا استارت خوبی داشتند/ امیدوارم فردا روز خوب ما باشد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی  اینچئون ؛فرزام: بانوان از همان ابتدا استارت خوبی داشتند/ امیدوارم فردا روز خوب ما باشد
مربی تیم ملی روئینگ بانوان اعتقاد دارد با وجود شرایط جوی خاص، بانوان ایرانی شروع خوبی در مسابقات امروز داشتند.

 به گزارش خبرنگار اعزهمی به بازیهای آسیای ؛افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون، درباره عنوان سومی تیم ملی روئینگ 4 نفره بانوان گفت: مسابقه امروز شرایط خاص خودش را داشت. هم باران شدید بود و هم باد مخالف می‌وزید. هر تیمی اشتباه می‌کرد مدال را از دست می‌داد. بانوان از همان ابتدا استارت خوب و بدون اشتباهی داشتند و با وجود اینکه کره‌ای‌ها سخت کار کرده بودند توانستند آنها را پشت سر بگذارند.

وی درباره حضور رحمانی در روئینگ تک نفره، اظهار داشت: اگر یکی از اعضای روئینگ 4 نفره را در تک نفره می‌گذاشتم مدال می‌گرفت در این صورت مدال 4 نفره را از دست می‌دادیم. ما ترجیح دادیم 4 مدال داشته باشیم تا اینکه یک مدال در تک نفره کسب کنیم.

مربی تیم ملی بانوان درباره اینکه در دوره قبلی آنها برنز گرفتند و امسال هم این برنز تکرار شد، تصریح کرد: امسال شرایط سخت‌تر بود. در دوره قبل چین میزبان بود و مدعی، امسال کره‌جنوبی هم به جمع مدعیان اضافه شده است. از طرفی هنگ‌کنگ و ویتنام هم خوب بودند. ما سال قبل در 3 ماده شرکت کردیم و یک مدال گرفتیم، اما امسال دو مدال در انتظار است. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و مدال‌های بیشتری بگیریم. ورزشکاران تلاششان را کردند، اما مسابقه همین است.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.