با حضور 7 وزنه بردار استارت خورد؛ اردوی سطح دریای چابکسر/ رقابت جدی اردونشینان برای کسب دوبنده تیم ملی

با حضور 7 وزنه بردار استارت خورد؛ اردوی سطح دریای چابکسر/ رقابت جدی اردونشینان برای کسب دوبنده تیم ملی
7 وزنه بردار شاخص تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابتهای جهانی کره عازم اردوی سطح دریای چابکسر شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان اواخر آبان ماه سالجاری در شهر گویانگ کره جنوبی برگزار خواهد شد که به همین منظور اعضای تیم ملی بزرگسالان کشورمان تا کنون چندین مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته اند.
بر اساس این گزارش، طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی، 7 اردونشین این رده سنی با اتمام اردوی سطح ارتفاع اردبیل و تمرین دو هفته ای در سالن آزادی تهران پنج شنبه راهی چابکسر شدند تا اردوی سطح دریای خود را در مجموعه توریستی و تفریحی شقایق پیگیری نمیاند.
سجاد بهروزی در 62 کیلوگرم، رسول تقیان در 77 کیلوگرم، سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، اصغر ابراهیمی در 94 کیلوگرم، رضا تیموری در 105 کیلوگرم، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در 105+ کیلوگرم 7 وزنه برداری هستند که از امروز تمرینات آماده سازی و رقابت خود را برای جلب رضایت کادر فنی و کسب دو بنده تیم ملی جهت حضور در رقابتهای جهانی آغاز می کنند.
پیش از این حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرده بود که قصد ندارد تیم کامل را راهی این دوره از پیکارها کند و فقط نفراتی را به جهانی کره اعزام خواهد کرد که رکوردهایی در حد مسابقات جهانی و کسب مدال داشته باشند.
۱۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.