رییس فدراسیون دوچرخه سواری:به کسب مدال در مسابقات بعدازظهر امیدواریم

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت : امیدوارم امروز روز خوش خبری برای ورزش ما باشد. این اتفاق با کسب مدال نقره بانوان تیرانداز افتاده و انشالله با کسب موفقیت دوچرخه سواران ادامه پیدا می کند.

خسرو قمری در گفت و گو با روباط عمومی کمیته ملی المپیگ با اشاره به رقابت های امروز صبح دوچرخه سواران کشورمان در اسپرینت مردان گفت : بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و نشان دادند چیزی از رقیبان پرقدرت شان کم ندارند. در این مسابقات کشورهای چین و ژاپن و کره جنوبی و قزاقستان با همه نفرات اصلی خود حاضر شده اند و از آن جا که رقابت سختی بین این کشورها برای صعود در رنگینگ نهایی مسابقات است ، حساسیت مسابقات تا حد قابل ملاحظه ای بالا رفته است. این حساسیت ها البته صرفا درباره کشور میزبان و چین ، همراه با دقت نظر است و درباره کشورهای دیگر نظیر ایران ، نیاز است تا نگاه جدی تری به نحوه قرعه کشی ، زمان بندی مسابقات و شرایط تیم ها شود.

وی با اشاره به نتایح کسب شده توسط ورزشکاران کشورمان هم گفت : حسن ورپشتی امروز کار بسیار بزرگی را انجام داد و در مقابل حریف قدرتمند خود از کشور میزبان توانست رکورد بهتری را به جا بگذارد. این اتفاق در شرایطی که هواداران کشور میزبان ، دوچرخه سوار کره ای را تشویق می کردند و این دوچرخه سوار هم برای صعود به مرحله بعد نیاز به کسب رکورد به مراتب بهتری نسبت به ورپشتی بود رخ داد. همین موضوعا انگیزه مضاعفی به ورزشکاران دیگر ما داد تا در نهایت امیدوار به کسب نتیجه های خوب ، بعد از ظهر امروز باشیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین از رکورد محمد دانشور به عنوان یکی از حدنصاب های ایده آل و دارای شانس مدال مسابقات نام برد و گفت : دانشور توانست با کسب زمان 10.175 به مرحله نهایی صعود کند. این رکورد هم با توجه به تمرینات فشرده این دوچرخه سوار و همچنین حضور رقبای سطح اول دنیا در کنار وی ، نتیجه ای خوب و قابل قبول محسوب می شود و امیدواریم وی نیز بتواند به مدال برسد.

۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.