هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛عابدینی مغلوب شمشیربازی از کشور میزبان شد/ پاکدامن هم حذف شد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛عابدینی مغلوب شمشیربازی از کشور میزبان شد/ پاکدامن هم حذف شد
مجتبی عابدینی با شکست برابر حریفی از کشور میزبان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های شمشیربازی اسلحه سابر بازیهای آسیایی بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون  ، مجتبی عابدینی در مرحله یک هشتم برابر گو بونگلی با نتیجه 11 بر 8 مغلوب این حریف شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

عابدینی امروز (یکشنبه) در نخستین دیدار خود به مصاف لام هین چونگ از هنگ کنگ رفت و توانست وی را با نتیجه پنج بر دو شکست دهد.

وی در دومین و سومین دیدار خود به ترتیب مقابل توکو نان کنتا از ژاپن و رونگیرت از تایلند به میدان رفت و توانست این دو را به ترتیب با نتیجه پنج بر چهار و پنج بر دو از پیش روی بردارد.

عابدینی در چهارمین دیدارش احمد عبدل دعاین از قطر را پنج دو شکست داد و در آخرین بازی به مصاف شمشیربازی از کویت رفت و با پیروزی پنج بر چهار از این مرحله به جمع 16 شمشیرباز اسلحه سابر صعود کرد که در این مرحله هم با نتیجه 15بر11ژوان لوی از ویتنام را شکست داد و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

همچنین علی پاکدامن دیگر نماینده کشورمان در اسلحه سابر هم دقایقی پیش در برابر نماینده ای از هنگ کنگ (لام هین چونگ) با نتیجه 15 بر 13 مغلوب شد و از دور مسابقات حذف شد.

پاکدامن امروز در اولین مبارزه مرحله مقدماتی به مصاف سان وی از چین رفت و نتیجه این دیدار را پنج بر سه به این حریف واگذار کرد.

وی سپس به مصاف لوهوتین از هنگ کنگ رفت اما این بار توانست مقتدرانه و با نتیجه پنج بر یک این حریف را از پیش روی بردارد.

این شمشیرباز کشورمان در سومین مبارزه هم مسلم از عربستان را با نتیجه پنج بر دو از پیش روی برداشت و در چهارمین دیدار به مصاف بازیکن ژان لو از ویتنام رفت و وی را نیز پنج بر یک شکست داد.

وی در پنجمین مبارزه مرحله مقدماتی با نتیجه پنج بر صفر عبداله علی از قطر را شکست داد و در ششمین مبارزه هم با نتیجه 15 بر 10 خالد الشملان از کویت را از پیش رو برداشت و به مرحله بعد راه یافته بود.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان با حضور هشت شمشیرباز اسلحه سابر و اپه راهی اینچئون شده است و رقابت های مرحله مقدماتی ا سلحه اپه فردا آغاز خواهد شد.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از روز جمعه (28 شهریور ماه ) با حضور حدود 10 هزار ورزشکار از 45 کشور آغاز شد.

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.