برگزاری مراسم قدردانی از مدیران سازمان، هیئت استانها وروسای فدراسیونها؛علی آبادی:وظیفه خود می دانستم از زحمتکشان ورزش قدردانی کنم

برگزاری مراسم قدردانی از مدیران سازمان، هیئت استانها وروسای فدراسیونها؛علی آبادی:وظیفه خود می دانستم از زحمتکشان ورزش قدردانی کنم
عصر دیروز از سوی کمیته ملی المپیک مراسم قدردانی از مدیران سازمان تربیت بدنی در چهار سال گذشته، مدیر کل استانها، روسا و سرپرستان فدراسیونها و برخی از پیشکسوتان وقهرمانان ورزش در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزارشد که طی آن مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک از زحمات چهار ساله این عزیزان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم فوق با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ،عبدالرضا ساور معاون فرهنگی حقوقی و امور مجلس،مهدی فراهانی مدیر کل حراست، محمد هادی حسام معاون و رئیس سابق مرکز توسعه ورزش همگانی و دیگر مدیران سازمان ، اعضا هیات اجرایی کمیته، روسا و سرپرستان فدراسیون ها مدیران کل تربیت بدنی استانها و جمعی از المپین های ورزشی و پیشکسوتان و قهرمانان برگزار شد .
مراسم فوق ابتدا با تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه کلیپی از افتخارات ورزشی کشورمان در عرصه های مختلف ورزشی پخش گردید. سپس مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مدیران سازمان ،اعضای کمیته ملی المپیک ، مدیرکل استانها و روسای فدراسیونها گفت:خدای خود را شاکرم که بار دیگر این توفیق نصیب اینجانب شد دیداری با شما عزیزان داشته باشم تا پس از پشت سر گذاشتن 4 سال پر فراز و نشیب بنوعی قدردان زحمات شما  خدمتگزاران به ورزش  باشم چرا که اصل این زحملات را شما کشیدید و با برخی  کمبود ها و مشکلاتی ساختید تا چرخ ورزش کشور به حرکت خود ادامه دهد، به همین دلیل این وظیفه  را درخودم دیدم که با برگزاری جلسه ای از زحمات شما عزیزان قدردانی کنم.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه خاطر نشان کرد:به شخصه شاهد بودم که در این مدت چهار سال چگونه برای رشد و اعتلای ورزش کشور تلاش کرده و در سختی ها و شادیها کنار هم بودیم و تمامی آنچه که امروز از ورزش دارم حاصل گزارشات و مکتوباتی است که شما عزیزان در جلسات به من ارائه داده و به همین دلیل می بایست بنوعی از شما و تمامی عزیزان زحمتکش عرصه ورزش تقدیر و تشکر می کردم.
علی آبادی در پایان تصریح کرد:بدون تردید امیدوارم مدیریت جدید ورزش با نگاه دلسورزانه و جدی که دارد بسیار پرقدرت در خدمت ورزش بوده و برهمه ما در هر جایگاهی که هستیم واجب است به این عزیزان در راه اعتلای ورزش کشور کمک کنیم در پایان بار دیگر از زحماتی که طی این چهار سال برای اعتلای ورزش کشور در کنارما بودید تشکر و قدردانی کرده و برای میهن عزیز و اسلامیمان در تمامی زمینه ها آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.
در پایان میرمهدی نجفی معاون هماهنگی و امور استانها توضیحاتی در خصوصو عملکرد ورزش کشور در طی چهار سال گذشته ارائه کرد و بنوعی از زحمات انجام شده در این مدت و حمایتهای دولیت خدمتگزار تقدیر و تشکر کرد.
در پایان جلسه فوق از بیش از 150 نفر از مسئولان ورزشی کشور تقدیر بعمل آمد که عبدالرضا ساورمعاون فرهنگی حقوقی در امور مجلس  ، ارشدی معاون توسعه و مدیریت منابع، فرجی  مدیر کل امور مجلس و عابدین معاون به نمایندگی ازمدیران سازمان، نجفی به نمایندگی از مدیران ستادی، شاهرخ شهنازی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و احمد دنیا مالی رئیس فدراسیون قایقرانی به نمایندگی از فدراسیونهای قهرمانی، محمد نوحی  رئیس فدراسیون رزمی به نمایندگی از فدراسیونهای همگانی و افشین داوری مدیر کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی به نمایندگی از تربیت بدنی کل استانها با حضور در سن ازمهندس علی آبادی لوح تقدیر را دریافت نمودند.
همچنین در این مراسم از سوی برخی مدیران سازمان ، پیشکسوتان ورزش ، روسای فدراسیونها و مدیر کل استانها هدایایی به رسم یادبود و قدردانی از زحمات مهندس علی آبادی در عرصه ورزش به وی اهدا شد.

 شایان ذکر است در ادامه لاریتا، رییس کنفدراسیون قایقرانی آسیا که به صورت افتخاری در این جلسه حاضر شده بود، ضمن ابراز خوشحالی در ایران خاطرنشان کرد: از فدراسیون قایقرانی به خاطر همکاری خوب، مدیریت عالی و اجرای مسابقات به بهترین شکل و برگزاری کنگره سالانه ACC تشکر می‌کنم.
وی افزود: به ورزش ایران تبریک می‌گویم چرا که در این مسابقات خوش درخشیدند و به خاطر همین وضعیت خوب ایران برای ارزشیابی المپیک در سال 2011 انتخاب شد.

۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.