نشست خبری فدراسیون جودو با حضور رئیس و نائب رئیس فدراسیون برگزار شد ؛میراسماعیلی : برای آمادگی در این بازیها سنگ تمام گذاشته ایم

نشست خبری فدراسیون جودو  با حضور رئیس و  نائب رئیس فدراسیون برگزار شد  ؛میراسماعیلی : برای آمادگی در این بازیها سنگ تمام گذاشته ایم
در ادامه نشست های خبری فدراسیونهای اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیای اینچئون کره ، نشست خبری فدراسیون جودو صبح امروز با حضور محمد علی رستگار رئیس و ارش میر اسماعیلی نائب رئیس این فدراسیون در محل کمیته ملی المپیک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در ابتدای این نشست محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران برای پوشش فعالیت های این رشته در بازیهای آسیایی اینچئون گزارشی از فعالیت ها ، برنامه ها و اردوهای ملی پوشان برای آمادگی در این بازیها ارائه کرد و افزود   تمام تلاش ما برای کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازیها است .

  در ادامه آرش میر اسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو  در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال های اخیر به سختی توانستیم چند مدال در رقابت های آسیایی و جهانی به دست آوردیم زیرا باید با این واقعیت روبرو شد که هم اکنون با کمبود ورزشکاران جوان و نخبه در جودو مواجه هستیم و این مساله به شخص خاصی بر نمی گردد بلکه در یک دوره زمانی به دلیل عدم استعداد یابی و نخبه پروری شکل گرفته است .

وی در مورد نفرات اعزامی تیم ملی جودو ایران به بازیهای آسیایی اینچئون گفت : پنج جودو کار مرد را راهی این رویداد آسیایی مهم خواهیم کرد که در این میان محمد جمالی را چند روز قبل جایگزین جعفر پهلوانی کردیم زیرا پهلوانی آسیب دیده بود و باید تعداد نفرات را به پنج نفر می رساندیم تا در رقابت های تیمی نیز حضور یابیم .

به گفته نایب رییس فدراسیون جودو مسابقه های جودو بازیهای آسیایی از 29 شهریور تا یکم مهرماه برگزار می شود.

میراسماعیلی یادآور شد که تاکنون 13 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی جودو برگزار شده است. چهار اردوی بین المللی در گرجستان ، ترکیه ، ارمنستان و روسیه داشتیم و در چهار مسابقه بین المللی نیز به میدان رفتیم . در واقع بیش از 90 درصد خواست کادر فنی در زمینه آماده سازی تیم ملی اجرایی شده است .

میر اسماعیلی ادامه داد:کشورهای آسیایی در رقابت های جهانی روسیه که چندی پیش برگزار شد قدرت خود را به رخ حریفان کشیدند و بررسی عملکرد ورزشکاران کشورهای آسیایی در این مسابقات نشان می دهد که ما در اینچئون کار بسیار سختی در پیش رو داریم زیرا علاوه بر قدرت های سنتی آسیا کشورهایی چون امارات و لبنان نیز که حرفی برای گفتن در جودو نداشتند با استخدام جودوکاران اهل مولداوی و برزیل در رقابت های جهانی به مدال رسیدند.

نایب رییس فدراسیون جودو در مورد پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی جودو در بازی های آسیایی اینچئون گفت : پیش بینی در ورزش کار سختی است اما باید بگویم که برای آمادگی تیم ملی ایران سنگ تمام گذاشتیم و نفرات نیز برای رسیدن به موفقیت هم قسم شده اند.

وی در مورد شکست امیر قاسمی نژاد در مسابقات جهانی روسیه گفت : پیش از اعزام به این مسابقات به وی گفتیم که بازیهای آسیایی برای ما در اولویت است و در این روزها نیز از نظر روانی روی وی کار شده است و به نظر می رسد که این ورزشکار از نظر روحی هیچ مشکلی ندارد .

وی افزود : احسان بهرامیان ، سعید مولایی ، امیر قاسمی نژاد ، محمد جمالی و جواد محجوب اعضای پنج نفره تیم ملی جودوی ایران در بازیهای آسیایی خواهند بود و این تیم 24 شهریور ماه راهی کره جنوبی می شود.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 شهریور تا 12 مهر ماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود .

290 ورزشکار زن و مرد ایرانی در 22 رشته در بازیهای آسیایی با حریفان رقابت خواهند کرد .

 

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.