مسابقات قهرمانی مردان جهان؛ جدال ایران –بلژیک برای تثبیت صعود به دور بعد

مسابقات قهرمانی مردان جهان؛ جدال ایران –بلژیک برای تثبیت صعود به دور بعد
تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین دیدار خود از سری بازی های مرحله اول رقابت های قهرمانی جهان امشب در شهر کراکوف با بلژیک دیدار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛تیم ایران در حالی به مصاف حریف خود می رود که از سه بازی گذشته دو پیروزی برابر ایتالیا و امریکا و یک باخت مقابل فرانسه را کسب کرده و با 5 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار دارد. در مقابل، بلژیک با دو شکست در برابر ایتالیا و امریکا و غلبه بر پورتوریکو 4 امتیازی است و رده پنجم جدول را در اختیار دارد. بلژیک که با این رده، بختی برای صعود ندارد برای امیدوار ماندن به عبور از این مرحله و ورود به مرحله دوم نیاز دارد تا از ایران امتیاز بگیرد. ایران هم اگر بخواهد سرنوشت صعود خود را به روز آخر نکشاند، به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد تا صعود خود به مرحله دوم را قطعی کرده و بازی روز آخرش را برای تعیین ردۀ نهایی اول تا چهارم برگزار کند.
از طرفی کسب سه امتیاز بازی مقابل بلژیک سبب می شود تا ایران وضعیت خود را در جدول رده بندی گروه چهار بهبود بخشیده و در روز پایانی (یکشنبه) بتواند با کسب نتیجه ای مناسب، یکی از رده های بالای جدول را در اختیار بگیرد. در اینصورت ایران می تواند در مرحله دوم نیز بخت خود را برای صعود به جمع شش تیم برتر مسابقات حفظ کرده و برای این منظور تلاش کند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.