حمید سجادی:کار نظارتی بر عملکرد فدراسیون ها و باشگاههای دولتی از هفته آینده صورت می گیرد

معاون رییس رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی تاکید ویژه ای بر ارزیابی و نظارت بر عملکرد فدراسیون ها دارد و به همین منظور از معاون قهرمانی سازمان خواسته است تا برنامه منظم نشست های کارشناسی با فدراسیون ها را برنامه ریزی کرده و این مساله را به صورت جدی دنبال کند .

به گزارش روابط عموی کمیته ملی المپیک حمید سجادی معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در این زمینه گفت : دکتر سعیدلو تاکید ویژه ای بر ارزیابی و نظارت دقیق برنامه فدراسیون ها دارد و به جد از من خواسته است تا برنامه نشست های کارشناسی با فدراسیون ها را برنامه ریزی کنم . در این جلسات که از هفته آینده آغاز خواهد شد ، یک روز هفته را به فدراسیون ها اختصاص خواهیم داد و پیش بینی مان نیز این است که در هر وعده با مسوولان سه فدراسیون تشکیل جلسه داده و ضمن استماع برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت فدراسیون ها ، برنامه عملیاتی آنان را برای حضوری خوب و شایسته در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو چین مورد ارزیابی دقیق و کارشناسی قرار دهیم .
سجادی اضافه کرد : در این جلسات که با حضور رییس سازمان برگزار خواهد شد ، دبیر کل کمیته ملی المپیک و اینجانب نیز حضور خواهیم داشت تا گزارش عملکرد فدراسیون ها و برنامه محوری رشته های مختلف را برای بازیهای" گوانگجو " مورد ارزیابی قرار دهیم .
وی با تاکید بر اینکه جملگی فدراسیون ها بایستی برنامه محور حرکت کنند ، تصریح کرد : بی شک رویکرد برنامه ای در ورزش هیچ زمان نباید تعطیل شود و طبق تاکیدی نیز که دکتر سعیدلو دارند ، این مساله اصولی مورد توجه خواهد بود تا با تفکری روشن از آینده برای حضور در رقابت های مهم پیش روی خیز بر داریم .
معاون قهرمانی سازمان تربیت بدنی با تاکید بر شفاف سازی و اینکه هیچ موضوعی در ورزش قابل پنهان کاری نیست ، گفت : بعد از ارزیابی های لازم از کار فدراسیون ها و نتایج کارشناسی های صورت گرفته ، مسائل به صورت شفاف به اطلاع رسانه ها و مردم خوب کشور قرار خواهد رسید .
حمید سجادی که در عین حال نماینده ویژه رییس سازمان در امور باشگاههاست، با اشاره به اینکه کار ارزیابی و نظارت بر عملکرد باشگاههای دولتی نیز مورد توجه سازمان تربیت بدنی قرار دارد ، گفت : با توجه به نقش باشگاهها در توسعه ورزش کشور ، جلسات منظمی نیز با مدیران و مسوولان باشگاههای دولتی کشور برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی دقیق مسائل ، رویکرد حرکت توسعه ای ورزش در بخش باشگاهها کنترل و مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد تا توسعه همه جانبه ورزش بر روی مداری تعریف شده و همسو با سیاست های کلان ورزش مورد توجه قرار گیرد .
وی اضافه کرد : کار ارزیابی باشگاهها مرحله ای انجام خواهد شد ، بدین صورت که تا بحث رسیدگی به مسائل و مشکلات یک باشگاه و ساماندهی وضع موجود پایان نپذیرد ، سراغ باشگاه دیگری نخواهیم رفت . در حال حاضر رسیدگی به امور باشگاه پیروزی مد نظر قرار گرفته و جلساتی را نیز به منظور ساماندهی وضعیت برگزار کرده این که ان شاءالله بعد از به سرانجام رسیدن امور باشگاه پیروزی ، عملکرد دیگر باشگاهها مورد نظر قرار خواهد گرفت .
معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در پایان گفت : گزارش وضعیت عملکردی باشگاههای دولتی پس از برگزاری جلسات و جمع بندی نتایج ، گزارش نهایی جهت اتخاذ تصمیمات لازم به دکتر سعیدلو رییس سازمان ارایه خواهد شد .

 

۷ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.