نشست خبری سرپرست فدراسیون هندبال در کمیته ملی المپیک؛ نصیری:به دنبال سکونشینی در اینچئون هستیم

نشست خبری سرپرست فدراسیون هندبال در کمیته ملی المپیک؛ نصیری:به دنبال سکونشینی در اینچئون هستیم
بعد از برگزاری دو نشست خبری فدراسیون ووشو و ژیمناستیک در سال جلسات کمیته ملی المپیک نشست خبری فدراسیون هندبال نیز امروز ظهر در محل کمیته برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به دنبال سلسله نشست های خبری فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون ، خسرو نصیری سرپرست فدراسیون هندبال  و حکیم ایمانی  سرپرست دبیری فدراسیون  ظهر امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک ضمن ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی هندبال برای بازیهای آسیایی اینچئون در نشستی خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند .
در ابتدای امر خسرونصیری سرپرست فدراسیون هندبال  اظهار داشت : فدراسیون هندبال 6 ماه اول سال را با فعالیت های پر تراکم آغاز کرده و روزهای پر مشغله ای در پیش دارد.بازیهای آسیایی اینچئون یکی از مهمترین رویدادی سال جاری می باشد که بر این اساس تاکنون 6 مرحله اردو  آمادگی برای تیم ملی برگزار شده است .
نصیری در ادامه با اشاره به برگزاری تورنمنت داخلی با حضور تیم ملی اسلونی به عنوان یکی از تیم های مطرح جهان به جای اعزام به اردوی مجارستان اظهار داشت :حضور تیم اسلونی در ایران و برگزاری مسابقات چند جانبه با حضور این تیم و تیم های داخلی دیگر دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشت .
سرپرست فدراسیون هندبال افزود: تیم ملی هندبال امروز صبح به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای بازیهای آسیایی عازم  اسلونی شد تا ضمن حضور در 10  رقابت با تیم های اروپایی و آسیایی  در این کشور  به مدت  15 روز اردو داشته باشند .
نصیری سپس در ادامه اظهار داشت : ما برای تجدید نائب قهرمانی که تیم هندبال ایران در بازیهای آسیایی دوره قبل بدست آورد راهی اینچئون می شویم در عین حال نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم  و اگرچه برخی حواشی تاثیرات سوء بر تیم ملی داشته ولی ملی پوشان ما با انگیزه بالایی  برای تکرار حداقل مقام دوم  راهی بازیهای آسیایی می شوند.
سرپرست فدراسیون هندبال در ادامه صحبت هایش به اردوها و مسابقات تدارکاتی تیم  های  ملی نوجوانان وجوانان اشاره کرد و افزود:ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در عمان از مهمترین رویدادهای این سال در رده سنی نوجوانان می باشد که ما با پشت سر گذاشتن 12  مرحله اردو برای این رقابت ها آماده می شویم .
وی همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی هندبال بانوان اظهار داشت:هندبال بانوان ما نو پاست،ما از این تیم انتظار بازیهای خوب داریم و نه کسب مقام ، هندبال بانوان در آسیا قدرت های بزرگی دارد که قطعا رسیدن به آنها بسیار دشوار است بنابر این انتظار ما تصاحب  مقام چهارمی می باشد اگرچه که با توجه به استعداد های بانوان  رسیدن به مقام های بالاتر هم دور از دسترس نیست .
سرپرست فدراسیون هندبال در خاتمه گفت:در بازیهای آسیایی همه کشورها رقابت تنگاتنگی برای کسب مدال دارند ، ما در دوره قبل مقام دوم را کسب کردیم  اگرچه خیلی سخت است که قهرمان این دوره باشیم ولی دور از دسترس هم نیست همه ما تحت فشار هستیم ولی تا افق دیدمان بلند نباشد به قله نمی رسیم  پس ما با هدف قهرمانی  و کسب طلا می جنگیم و بایستی روزی سکو برویم .

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.