نشست معاون اول رییس جمهور با روسای فدراسیون های ورزشی؛خادم: کشتی برای موفقیت در اینچئون کار سختی پیش رو دارد

نشست معاون اول رییس جمهور با روسای فدراسیون های ورزشی؛خادم: کشتی برای موفقیت در اینچئون کار سختی پیش رو دارد
رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کارکرد و برد سیاسی ورزش بر اکثر کارکردها در حوزه های مختلف سیاسی می چربد از مجموعه دولت یازدهم خواستار توجه بیشتر به ورزش کشور شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ،رسول خادم که در نشست معاون اول رییس جمهور با روسای فدراسیون های ورزشی حاضر در بازی های آسیایی اینچئون حاضر بود به عنوان یکی از سخنرانان در این جلسه گفت: جوانان کشور ما در میادین مختلف ورزشی بر روی سکوهای افتخار قرار می گیرند و این قدرت نمایی بسیار عینی و عملیاتی است. همین چند روز پیش تیم جوانان کشتی آزاد ایران در دل اروپا بر سکوی نخست قرار گرفت و روسیه و آمریکا در طرفین ما و پایین تر از ایران ایستادند.
خادم در مورد وضعیت کشتی در بازیهای آسیایی و انتظار بالایی که از کشتی گیران برای کسب مدال خصوصا طلا می رود گفت : درست 10 روز قبل از بازیهای آسیایی باید در مسابقات جهانی شرکت کنیم . کشتی گیران برای شرکت در رقابت های جهانی انگیزه بیشتری دارند. مدال آوران ایران از بازیهای آسیایی گذشته هنوز جوایز خود را دریافت نکرده اند . کشتی گیران باید برای رقابت های جهانی 10 کیلوگرم از وزن بدنشان را کم کنند و چون نفرات دوم ما در سطح نفرات اول نیستند بلافاصله باید در اینچئون حاضر شوند و باز هم وزن کم کردن دیگری را تجربه کنند که تمام این موارد مشکلات کشتی را برای حضور موفق در بازیهای آسیایی بوجود آورده اند.
 

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.