نشست صمیمانه معاون اول رئیس جمهور با وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی؛پولادگر: انتظار ما از دولت نگاه ویژه به ورزش است

نشست صمیمانه معاون اول رئیس جمهور با وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی؛پولادگر: انتظار ما از دولت نگاه ویژه به ورزش است
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: انتظار داریم نگاه دولت به ورزش با توجه به جایگاه اجتماعی و تاثیری که در جامعه دارد نگاهی ویژه باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمد پولادگر در نشست صمیمانه معاون اول رئیس جمهور با وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی  گفت:   تاثیرات مثبتی که مدال ها و قهرمانی های ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی بین مردم و جامعه دارد فوق العاده زیاد است و انتظار داریم نگاه دولت به ورزش با توجه به جایگاه اجتماعی و تاثیری که در جامعه دارد نگاهی ویژه باشد.
وی افزود: اگر بعد از این مسابقات به این نتیجه برسیم که می توانستیم شرایطی ایجاد کنیم که نتایج بهتری بگیریم، حسرت خواهیم خورد.
پولادگر ادامه داد: ورزشکاران ما با کمترین امکانات بهترین نتایج را می گیرند و ما باید قدر آن ها را بدانیم و کفران نعمت نکنیم.
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان این مطلب که از هم اکنون  باید به فکر برنامه ریزی برای المپیک 2016 باشیم افزود: ورزش از مقوله هایی است که اثراتش  در همه حوزه ها  از جمله سیاسی فرهنگی، اقتصادی و ... مفید است و اقشار مختلف از آن سود می برند بنابراین با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر می طلبد که دولت  نگاه ویژه تری به این مقوله داشته باشد.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.