با برگزاری هیاتهای ترک مخامصه در حاشیه بازیهای المپیک زمستانی 2010؛ونکوریها به گسترش روح المپیک و توجه به ارزشهای آن در محلات می اندیشند

کمیته برگزاری المپیک و پارالمپیک زمستانی 2010 ونکوور به منظور گسترش ارزشهای المپیک همه را به معنا بخشیدن به ترک مخاصمه المپیک تشویق می نماید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ از آنجایی که بهترین ورزشکاران ملتهای مختلف جهان در مسابقات المپیک و پارالمپیک زمستانی 2010 ونکوور  تحت ارزشهای المپیک شرکت خواهند کرد، کمیته برگزاری این دوره از بازیها همه را تشویق کرده تا به ترک مخاصمه المپیک معنی بخشند.
بر اساس این گزارش، کمیته برگزاری این دوره از بازیها در نظر دارد تا طی برنامه ای با هدف گسترش ارزشهای المپیک از جمله احترام و دوستی  افراد را در برقراری آرامش و صلح در منزل، مدرسه ، محل کار و .... تشویق نماید چرا که بر این باور است که صلح پایدار از انجمنهای محلی آغاز می شود.
گفتنی است، جان فرلانگ عضو هیات ترک مخاصمه المپیک در این رابطه اظهار داشت که با لحظه ای تفکر در مورد تاثیر برخورد خود بر دیگران می توانیم همیشه روش صلح آمیز تری در زندگی داشته باشیم. ترک مخاصمه المپیک 2010 ونکوور در رابطه با استفاده از ارزشهای ورزش و المپیک به عنوان وسیله ای برای صلح و آرامش هر روزه در زندگی می باشد. فلسفه ترک مخاصمه المپیک گسترش صلح است.


۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.