خدابخشی: تمرکزم برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی است

خدابخشی: تمرکزم برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی است
تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان گفت: در این 3 ماه پیش رو کار سخت تری دارم و باید همه امتیازات لازم را در مسابقات گرندپریکس قزاقستان و بازیهای آسیایی بدست آورم تا جایگاهم را در رنکینگ المپیک بهبود ببخشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد کره جنوبی با حضور 1770 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان به میزبانی شهر "گیونکجو" برگزار شد که تیم ایران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در 2 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.

مهدی خدابخشی، تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم بزرگسالان کشورمان نیز یکی از طلاییان ایران در این رقابتها بود که بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد. وی در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو، در خصوص سطح مسابقات آزاد کره اظهار داشت: مبارزات سنگینی در این دوره انجام شد و بیش از 80 کشور برای رقابت به گیونگجو آمده بودند.

خدابخشی اینطور ادامه داد: مسابقات آزاد کره 20 امتیاز داشت و به همین دلیل بهترین های تکواندوی جهان برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی شان در این آوردگاه حضور داشتند که خدا را شکر توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیایی 2014 در خصوص حریفانش در این مسابقات تصریح کرد: در اولین مبارزه حریفی از کره را پیش رو داشتم که در زمین حاضر نشد بعد از آن به مصاف تکواندوکار لهستانی رفتم که بسیار بسته مبارزه می کرد و اگر داوری های بهتر بود با اختلاف امتیاز بیشتری او را شکست می دادم، ماقبل از فینال هم با تکواندوکار فیلیپین مبارزه داشتم که همانند فینال مسابقات قهرمانی آسیایی ازبکستان توانستم به برتری برسم. این تکواندوکار بسیار باهوش بود و واقعا حریف خوبی بود. برای کسب مدال طلا هم تکواندوکار کره ای را شکست دادم.

وی که در رنکینگ جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی توانسته خود را به جمع 31 تکواندوکار برتر جهان برساند، در این رابطه افزود: به هرحال مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا باعث صعودم در رنکینگ شد و در ادامه 20 امتیاز کره نیز جایگاهم را بهتر خواهد کرد اما در این 3 ماه پیش رو کار سخت تری دارم و باید همه امتیازات لازم را در مسابقات گرندپریکس قزاقستان و بازیهای آسیایی بدست آورم تا جایگاهم را در رنکینگ بهبود ببخشم.

خدابخشی در پایان خاطرنشان ساخت: تمام تمرکزم برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی است و امیدوارم بتوانم در وزن 80- کیلوگرم انتخاب شوم تا بهترین و خوشرنگترین مدال را برای تیم ملی بدست آورم.

۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.