مسابقات تکواندو آزاد کره - گیونگجو؛پنجمین طلای ایران بر گردن صالحی مهر

مسابقات تکواندو آزاد کره - گیونگجو؛پنجمین طلای ایران بر گردن صالحی مهر
تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان، نماینده کره جنوبی را در فینال مسابقات آزاد کره شکست داد و پنجمین مدال طلای ایران را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو آزاد کره از روز جمعه (20 تیرماه) با حضور 1770 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان به میزبانی شهر "گیونگجو" کره جنوبی آغاز و امروز (چهارشنبه) به پایان خواهد رسید. این رقابتها در کلاس 2G برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی ورزشکاران محاسبه خواهد شد.

امروز و در آخرین روز این رقابتها، دانیال صالحی مهر تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در رده سنی نوجوانان، در فینال این رقابتها با نتیجه 10 بر 5 نماینده کره جنوبی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.
دارنده مدال طلای آسیایی نوجوانان در سال 2013، برای رسیدن به سکوی قهرمانی، پس از یک دور استراحت، برابر 3 تکواندوکار کره ای 4 به برتری دست یافت و در مرحله نیمه نهایی این رقابتها "امیر سلیمان" از مالزی را 13 بر 4 شکست دده بود.

در این وزن 27 تکواندوکار حضور دارند.

همچنین دقایقی پیش، کیمیا علیزاده در رده سنی نوجوانان و در وزن 59- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

گفتنی است؛ تیم ملی ایران تا پایان پنجمین روز این مسابقات، در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب 2 مدال طلا (فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی) ، یک نقره (ابوالفضل یعقوبی) و یک برنز (علیرضا نصرآ‍زادانی) شده و در رده سنی نوجوانان، توسط مهدی اسحاقی در وزن 48- کیلوگرم به نشان زرین طلا دست یافته است.

۲۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.