دومین دور نشست تخصصی با فدراسیونهای اعزامی به اینچئون؛مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون کاراته حضور یافتند

دومین دور نشست تخصصی با فدراسیونهای اعزامی به اینچئون؛مسئولین کمیته ملی المپیک در فدراسیون کاراته حضور یافتند
مسئولین کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در فدراسیون کاراته ضمن دیدار با مسئولین و کادر فنی این فدراسیون در جریان روند آماده سازی ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه دور دوم نشستهای تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیونها، ظهر امروز کیومرث هاشمی رئیس به همراه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در فدراسیون کاراته با مسئولین و کادر فنی تیم ملی این فدراسیون دیدار و گفتگو کرده و از سوی کادر فنی در خصوص وضعیت وزن به وزن ملی پوشان حاضر در اردو مطالبی عنوان شد.
در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند آماده سازی ملی پوشان کاراته ابراز داشت:برگزاری چنین جلساتی در محل فدراسیون باعث میگردد تا از نزدیک در جریان فعالیت های مسئولین فدراسیون و روند آماده سازی تیمها قرار گیریم تا اگر کمبودی در آن مشاهده شد در صدد رفع آنها بر آییم تا در خاتمه نمایندگان کشورمان با حداکثر آمادگی راهی بازیهای آسیایی اینچئون شوند.
سپس شاهرخ شهنازی ابراز داشت :حسن بزرگ کاراته اینست که دست اندکاران و کادر فنی آن از توانایی و تجربه خوبی برای آماده سازی و حضور در بازیهای آسیایی برخودار هستند و ما هم بزودی اقدام به تزریق بودجه به این فدراسیون خواهیم کرد تا بتوانند در جهت روند آماده سازی تیم هزینه کنند.
سپس اصغر رحیمی گفت: با ارزیابی روند آماده سازی ملی پوشان کاراته در می یابیم کادر فنی و نفرات حاضر در اردو تنها بر روی آماده سازی تیم خود تمرکز دارند تا بتوانند در اینچئون به نتایج خوبی دست پیدا کنند .
علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته نیز اظهار داشت :تاکنون هشت مرحله از اردو را پشت سر گذاشتیم بخصوص که با انتقال اردو ها به آکادمی ملی المپیک و استفاده از امکانات  حاضر در آن باعث گردید تا ملی پوشان و کادر فنی با تمام توان و تمرکز بالا فقط به تمرین بپردازند از طرفی کادر فنی تیم ملی نیز از تجربه و خلاقیت خوبی برخودار هستند و برای یک مربی خوب بدنسازی را هم در کنار اردونشنینان قرار دادیم و همین امر باعث گردید تا آنها به شرایط ایده آل خوب بدنی برسند .
وی ادامه داد: همین افزایش توان بدنی نفرات حاضر در اردو باعث گردید تا نگرانی از بابت داوری در بازیهای آسیایی نداشته باشیم چرا که ملی پوشان اعزامی با حداکثر توان بدنی به مصاف حریفان آسیایی خواهند رفت.
شهرام هروی مربی تیم ملی مردان نیز ضمن اشاره ای کوتاه به روند آماده سازی ملی پوشان ابراز داشت :در حال حاضر 12 نفر در اردو حضور دارند و درآینده ای نزدیک انتخابی نهایی را در حضور داوران و اصحاب رسانه برگزار می کنیم تا در شفافیت کامل و تنها بهترین ها راهی اینچئون شوند.
در ادامه خانم  سمانه خوشقدم مربی تیم ملی بانوان نیز اظهار داشت:در بخش بانوان بهترین ها را راهی اینچئون می کنیم بخصوص که ملی پوشان از تمرینات خود در آکادمی ملی المپیک راضی هستند و مطئمنا در این بازیها تیم ملی کاراته بانوان با حداکثر توان بر روی تاتامی خواهد رفت و همپای تیم ملی مردان برای کسب مدال تلاش خواهد کرد.
سپس از سوی کادر فنی مردان و زنان در خصوص نفرات حاضر در اردو و شرایط وزن به وزن تیم ملی بحث و گفتگو شد.
در خاتمه کیومرث هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین فدراسیون و کادر فنی خاطر نشان کرد:جدای از مبحث فنی که به هیچ وجه قصد دخالت در آن را نداریم باید بگویم که مسئولین فدراسیون نباید اجازه ورود حواشی به تیم ملی را بدهند تا کادر فنی و ملی پوشان با حداکثر آمادگی بدنی و روحی روانی عازم اینچئون شوند و بدون تردید با قدرتی که کاراته ایران در عرصه آسیایی دارد رمز موفقیت تیم ملی کاراته در بازیهای آسیایی اینچئون جدای ازداشتن آمادگی، حفظ آرامش و پرهیز از ورود به حواشی است.

در این نشست محسن آشوری دبیر، خانم عشرت شامحمدی نائب رئیس بانوان،اسلامیان مسئول امور بین الملل کمیته،مسیبی مدیر روانشناسی آکادمی نیز حضور داشتند.

۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.