به منظور بررسی قوانین داوری ؛دیدار محمدرضا مقصدلو با رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا در تایلند

به منظور بررسی قوانین داوری ؛دیدار محمدرضا مقصدلو با رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا در تایلند
رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا ظهر امروز با پوما پوتی رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص مسائل روز داوری رشته کبدی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا در حاشیه سفر تدارکاتی تیم ملی کبدی بانوان ایران به کشور تایلند ظهر امروز به وقت محلی با پوما پوتی رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص مسائل روز رشته کبدی و قوانین جدید این رشته دیدار و گفتگو کرد .
این دیدار که در شهر کراپی تایلند برگزار شد هر دو مقام مسئول در کنفدراسیون کبدی آسیا در رابطه با تعداد داورانی که می بایست در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی قضاوت کنند بحث و گفتگو کردند ، از دیگر موضوعات مهمی که در جلسه امروز مطرح گردید قضاوت عادلانه از سوی داوران در هر دو بخش آقایان و بانوان بود و همچنین نظارت بیشتر و دقیق تر کمیته دواران برعملکرد داوران حاضر در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی می توان به آن اشاره کرد که مورد استقبال پوما پوتی تایلندی هم قرار گرفت .
برگزاری کلاسهای توجیهی پیش از مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی از دیگر مواردی بود که در جلسه امروزمطرح گردید و مقرر شد تا در اجلاس سالانه کنفدراسیون کبدی آسیا که قبل آغاز بازیها برگزار می شود مطرح گردد و در صورتی که مورد تائید اعضاء قرار گرفت شرایط برگزاری کارگاه های توجیهی برای داوران اعزامی به این مسابقات فراهم گردد.
پس از پایان جلسه فوق محمد رضا مقصودلو رئیس کبدی ایران که به همراه مقامات تایلندی از امکانات رشته کبدی در شهر کراپی بازدید کردند.

۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.