/عیادت دبیر کل کمیته المپیک و قهرمانان وزنه برداری از برخواه/دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری از مربی سازنده کشور عیادت کردند

/عیادت دبیر کل کمیته  المپیک و قهرمانان وزنه برداری از برخواه/دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری از مربی سازنده کشور عیادت کردند
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته بهمراه جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان وزنه برداری ایران با حضور در منزل برخواه از این مربی سازنده و زحمتکش کشورمان عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حیدر علی برخواه مربی سازنده وزنه برداری کشور و پدر محمد حسین برخواه قهرمان ارزنده آسیا و جهان؛ که شاگردان فراوانی را تحویل جامعه وزنه برداری ایران داده مدتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شده است.
به همین منظور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان روز گذشته بهمراه میر رسول رئیسی رئیس کیمته پیشکسوتان،حسین رضازاده (مدیر تیمهای ملی)، بهمن زارع (مربی تیم ملی بزرگسالان)،مسعود قاسمی (مربی تیم ملی جوانان)، محمد ذهتاب(داور بین المللی و پیشکسوت)، خلیل مقدم (داور بین المللی و پیشکسوت)، حسین ذیفهم (داور بین المللی و پیشکسوت)،محمد تهرانی (داور بین المللی و پیشکسوت) و محسن شیرزاد با حضور در منزل این مربی باسابقه و با تجربه کشورمان از وی عیادت کردند.
در این نشست صمیمی حاضرین ابراز امیدواری کردند تا هر چه سریعتر حال این مربی ارزنده کشورمان بهبود یابد تا مجددا بتواند به خدمات ارزشمند خود در شناسایی و پرورش استعداد ها ادامه دهد.
نکته جالب در این نشست، پیگیری امکانات و تجهیزات برای سالن کارگران و کبکانیان از سوی حیدرعلی برخواه بود که نشان از حساسیت و توجه این مربی دلسوز داشت. افشارزاده رئیس فدراسوین وزنه برداری کشورمان نیز به برخواه قول داد تا در اولین فرصت کمبودهای این دو سالن را رفع نماید.


۴ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.