رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:کاروان اعزام به بازیهای داخل سالن واکسینه خواهند شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:کاروان اعزام به بازیهای داخل سالن واکسینه خواهند شد
پانزده رشته حاضر در بازیها داخل سالن آسیا می بایست تا بیستم مهرماه زمان حضور خود را برای شرکت در کلاس هاس آموزشی به ما اعلام کنند.

کرم ا.. علیمردای ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛در واقع تمامی نفرات اعزامی به بازیهای داخل سالن ویتنام واکسینه خواهند شد از طرفی تا زمان اعزام به  بازیها تمامی ورزشکاران مورد تست دوپینگ خواهند گرفت و چه بساممکن است این تست چند بار تکرارگردد و حتی 24 ساعت قبل از اعزام بطور ناگهانی در اردوی تیمی حاضر شده و تست می گیریم.
وی ادامه داد:همچنین تمامی ورزشکاران اعزامی مورد تست آمادگی جسمانی قرار خواهند گرفت تا بازیکنی با آسیب دیدگی راهی این رقابتها نشود و در صورت این امر موضوع را سریعا اعلام می کنیم تا بازیکن جانشین جایگزین شود مضاف بر آنکه بارها به ورزشکاران و مسئولان و مربیان گفته ایم که بدون اطلاع پزشک حق استفاده از هیچ گونه دارویی را نداشته و در صورت اینکار و مثبت شدن آزمایش دوپینگ، عواقب آن برعهده خود ورزشکار است.
علیمرادی در پایان تصریح کرد :ما باید از سلامت کامل ورزشکاران اعزامی به مسابقات ویتنام مطمئن شویم تا ضمن آموزش پاره ای موارد ،در جریان این رقابتها کمتر نگرانی داشته باشیم.

۲ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.