پایان جام کازانف با چهار طلا، شش نقره و سه برنز ،کسب دو مدال برنز دیگر در روز آخر

پایان جام کازانف با چهار طلا، شش نقره و سه برنز ،کسب دو مدال برنز دیگر در روز آخر
مسابقات جام کازانف قزاقستان در حالی در آلماتی به پایان رسید که تیم دوومیدانی ایران در آخرین لحظات این مسابقات موفق شد در مواد پرش با نیزه و پرش طول صاحب دو مدال برنز شود تا تعداد مدال های ایران در این تورنمنت به چهار طلا، شش نقره و سه برنز برسد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون دوومیدانی، محمد محسن ربانی و سبحان طاهرخانی به ترتیب در مواد پرش با نیزه و پرش طول برای کشورمان موفق به کسب مدال برنز شدند.

در ادامه عناوین ورزشکاران کشورمان در این مسابقات آمده است: َ

** طلای تفتیان در 100 متر

حسن تفتیان رکورددار 100 متر ایران لحظاتی پیش موفق شد با طی کردن مسیر در مدت زمان 10 ثانیه و 22 صدم ثانیه به مدال طلا دست پیدا کند.

** طلای زمانی در 400 متر

مهدی زمانی ملی پوش کشورمان در ماده 400 متر که صبح امروز موفق به صعود به مرحله پایانی شده بود در بعد از ظهر شنبه با طی کردن مسیر در مدت زمان 46 ثانیه و 36 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت.

** یک طلا و دو نقره در پرتاب دیسک

محمد صمیمی نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا امروز موفق شد با پرتابی به مسافت 62 متر و 10 سانتیمتر به مدال طلا برسد، محمود برادر کوچکتر وی نیز با پرتابی به مسافت 61 متر و 92 سانتیمتر به مدال نقره دست یافت. در بخش بانوان هم ژاله کاردان با 44 متر و 80 سانتیمتر ضمن کسب مدال نقره توانست رکورد ملی ایران را بهبود بخشد.

این رکورد پیشتر در اختیار فاطمه خیاطی با 44 متر و 73 سانتیمتر بود.

 

** یک طلا و نقره در 200 متر

مهدی زمانی ملی پوش خوش آتیه کشورمان هم که روز گذشته مدال طلای 400 متر را با اقتدار به دست آورده بود، امروز در ماده 200 متر به میدان رفت و با طی کردن مسیر در مدت زمان 21 ثانیه و 11 صدم ثانیه به مدال خوش رنگ طلا دست یافت.

اما مریم طوسی هم که روز گذشته در 100 متر نایب قهرمان شده بود، امروز در ماده 200 متر به میدان رفت و باز هم به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

** نقره مریم طوسی در 100 متر

مریم طوسی رکورددار دوهای سرعت ایران نیز با طی کردن مسیر در مدت زمان 11 ثانیه و 57 صدم ثانیه به مدال نقره بسنده کرد. این ورزشکار کشورمان در ماده 200 متر نیز شانس کسب مدال دارد.

** نقره کاردان در پرتاب وزنه

در ماده پرتاب وزنه ژاله کاردان از کشورمان به میدان رفت که با پرتابی به مسافت 11 متر و 30 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد.

** نقره میلاد سیار در 110 متر مانع

میلاد سیار دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی موفق بود و راهی فینال شد و در مرحله پایانی با ثبت زمان 14 ثانیه و 38 صدم ثانیه به مدال نقره رسید.

**  برنز محمد محسن ربانی در پرش با نیزه

محمد محسن ربانی رکورددار پرش با نیزه ایران نیز در آخرین روز مسابقات به رغم شکسته شدن نیزه اش در بار، با نیزه ای جدید در مسابقات شرکت کرد و توانست با عبور از مانع 5 متری به مدال برنز دست یابد.

** برنز سبحان طاهرخانی در پرش طول

اما ایران در پرش طول هم یک نماینده داشت، سبحان طارخانی نماینده کشورمان در این مسابقات با پرشی به مسافت هفت متر و 59 سانتیمتر به مقام سومی دست یافت.

** مدال برنز رضا مقدم در ماده پرتاب چکش

 

در ماده پرتاب چکش رضا مقدم نماینده شایسته کشورمان موفق شد با پرتابی به مسافت 69 متر و 18 سانتیمتر بر سکوی سومی این مسابقات بایستد.

 

۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.