نشست کادر سرپرستی بازیهای آسیایی اینچئون برگزار شد

نشست کادر سرپرستی بازیهای آسیایی اینچئون برگزار شد
نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور کیومرث هاشمی رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و نمایندگانی از حوزه های حراست،دفتردبیرکل، بین الملل ،تشریفات، فرهنگی و روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت این گروه در راستای هماهنگی هر چه مطلوب تر و بدون دغدغه کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی  اعلام داشت:شرح وظایف واحدهای مختلف معین و می بایست این عزیزان بطور هفتگی گزارش فعالیت ها و اقدامات خود را در خصوص نحوه فعالیت و اقدامات انجام شده ،به دفتر دبیر کل ارائه دهند تا ضمن بررسی آنها و بر طرف کردن مشکلات احتمالی در جهت هر چه بهتر و مطلوب تر شدن کارها به هنگام اعزام کاروان ورزشی کشورمان باشیم.

وی ادامه داد:بدون تردید ارائه گزارشات هفتگی در خصوص کارهای انجام شده به ما کمک خواهد کرد تا در جهت چه بهتر شدن کارها پیش برویم.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن ارائه گزارشی در خصوص نشست شورای المپیک آسیا در بحرین با حضور مسئولان برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون و نمایندگان کمیته های المپیک کشورهای مختلف ابراز داشت: در این نشست در خصوص تغذیه، ترانسپورت، ثبت نام،محل اسکان و گرفتن ویزا برای همراهان،گرفتن بلیت از بهترین خط هوایی و دیگر اقدامات لازم برای اعزام کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی اینچئون صورت پذیرفته است.

دبیر کل کمیته تصریح کرد:اعضای نشست می بایست ضمن پیگیری هر روزه و دقیق مسئولیت های خود و ارائه گزارشات مکتوب شرایطی را در نهایت فراهم آوردند تا ورزشکاران کشورمان با خیالی آسوده در رقابتهای برون مرزی فوق حضور یابند و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

سپس نمایندگان واحد ها و کمیته های مختلف به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداخته و در نهایت مقرر شد نشستهای هفتگی کادر سرپرستی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون،المپیک نوجوانان نانجینگ وساحلی پوکت با حضور دبیر کل هر هفته و رئیس کمیته ملی المپیک یک هفته در میان برگزار گردد.

۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.