اختصاصی/مربی تیم ملی بانوان:در رشته تفنگ بادی وضعیت مطلوبی داریم

اختصاصی/مربی تیم ملی بانوان:در رشته تفنگ بادی وضعیت مطلوبی داریم
تیم ملی تیراندازی کشورمان در حالی برای بازیهای آسیایی آماده می شود که امیدوار است با سفر به هانوفر آلمان مشکل کمبود فشنگ خود را حل کند.

الهام هاشمی مربی تیم ملی تفنگ با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بزرگترین مشکل فعلی تیراندازان ما در رشته های خفیف و سایر وضعیت های آن نداشتن فشنگ  به اندازه کافی است ولی این مشکلات باعث نمی شود تمرین نداشته باشیم چرا به کسب مدال در اینچئون امیدواریم.
وی ادامه داد : البته ملی پوشان با انگیزه بسیار بالایی  دارند تمرین می کنند و آخرین زمانی که برای تامین فشنگ در خصوص آمادگی برای بازیهای آسیایی در نظر گرفته خرداد ماه است که در صورت عدم تامین مهمات در شهر هانوفر آلمان اردوی برون مرزی خواهیم داشت .
الهام هاشمی در ادامه اظهاراتش افزود:نزدیکی زمان برگزاری بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان از دیگر مشکلات اساسی ماست که اگرچه این موضوع در خصوص تمامی کشورهای آسیایی صادق است اما تا کنون کنفدراسیون تیراندازی آسیا اقدامی برای رفع آن انجام  نداده است ، بازیهای آسیایی از بزرگترین رویداد های سال جاری برای ماست  هر چند مسابقات قهرمانی جهان هم که در آن سهمیه المپیک توزیع می شود  هم کمتر از بازیهای آسیایی نیست.
مربی تیم ملی تفنگ در خاتمه با تاکید مجدد بر وضعیت رضایت بخش ملی پوشان تفنگ بادی گفت : بدون در نظر گرفتن رنگ آن ما برای کسب مدال در این رشته در خط آتش بازیهای آسیایی حاضر می شویم .

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.