پورکاظمی در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته ؛ 65 ملی پوش تا کنون معاینات پزشکی و سلامت شده اند

پورکاظمی در گفتگوی اختصاصی با سایت کمیته ؛ 65 ملی پوش تا کنون معاینات پزشکی و سلامت شده اند
65 ملی پوش کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچون کره جنوبی تا کنون به صورت تخصصی و فوق تخصصی تحت معاینات پزشکی قرار گرفته اند.
دکتر لطفعلی پورکاظمی  رئیس فدراسسیون پزشکی ورزشی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : هر هفته ملی پوشان از لحاظ ارتوپدی ، معاینات داخلی ، قلب و عروق ، کبد ، آزمایشات کامل خون ، چشم پزشکی ، دندانپزشکی ، و در صورت لزوم سونوگرافی ، سیتی اسکن و ام آر آی می شوند .
وی ادامه داد : رشته های کبدی آقایان ، شمشیربازی ، تکواندو آقایان و بانوان ، کشتی آزاد  با حضور در فدراسیون پزشکی وورزشی معاینه شده اند و امروز نیز 18 بانوی ملی پوش کبدی نیز در این مرکز معاینه می شوند .
دکتر پور کاظمی با اشاره به مهلت تعیین شده برای ملی پوشان و فدراسیونها برای انجام معاینات پزشکی تا آخر خرداد گفت : فدراسیونها هر چه زودتر مراجعه کنند به نفع ملی پوشان خواهد بود به جهت آنکه  زمان لازم برای درمان در صورت نیاز داشته باشند که منجر به عدم حضور آنها نشود .
رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی اظهار داشت : از 2 هفته پیش با حضور در اردو های ملی پوشان از آنها تست دوپینگ گرفته  و به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال می شود .
پور کاظمی در خاتمه با اشاره به پاک بودن 700 ملی پوش حاضر در اردو و کاروان ایران در بازیهای آسیایی گوانگجو  و المپیک لندن  خاطر نشان کرد: در این دوره هم کاروان ما مثل سایر دوره ها پاک پاک حاضر می شود ، البته انتظار ما از دلاوران این مرز و بوم این است که 365 روز سال پاک باشند نه تنها 20 تا 30 روز پیش از مسابقه یا اعزام به رقابت ها ، چون بسیاری از داروها و مکمل های غیر مجاز از 6 ماه تا 1 سال در خون باقی خواهند ماند .

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.