دبیر فدراسیون تیراندازی:در صورت تامین مهمات به اردوی برون مرزی نیاز نداریم

دبیر فدراسیون تیراندازی:در صورت تامین مهمات به اردوی برون مرزی نیاز نداریم
تیم ملی تیراندازی در حالی قرار است در بازیهای آسیایی حاضر شود که تامین مهمات از مهمترین مسایل آنها در آمادسازی این رویداد بزرگ است .
احمدرضا هامونی حقیقت دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : با توجه به اهمیت بازیهای آسیایی اردوهای ما از سال گذشته و یک ماه پس از مسابقات جایزه بزرگ تهران آغاز شد و به طور مستمر تا این لحظه ادامه دارد .
وی ادامه داد:  در پی جلسات متعددی که با مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان داشتیم تصمیم بر آن شد که ملی پوشان در رشته های تفنگ ، تپانچه و اهداف پروازیدر بازیهای آسیایی در خط آتش قرار گیرند بر اساس این الگو از 62 ملی پوشی که در اردو هستند 28 تیرانداز انتخاب خواهند شد .
حقیقت در پاسخ به نحوه گزینش ملی پوشان گفت: 2 مسابقه آزاد انتخابی برگزار می کنیم بر اساس نتایج  و البته نظر مربیان و کادر فنی  40نفر انتخاب و تا یک ماه به بازیها با حذف 12 ملی پوش دیگر نفرات نهایی به بازیهای آسیایی اعزام می شوند.
دبیر فدراسیون تیراندازی در خاتمه با تاکید بر اهمیت تامین مهمات برای حضور موفق ملی پوشان خاطر نشان کرد : اگر تا اواسط خرداد ماه موضوع مهمات حل نشود  ملی پوشان به اردوی برون مرزی دعوت می شوند و از آنجا که کشور های اروپایی به دلیل وجود کارخانجات تولید سلاح و مهمات و کیفیت بالای آنها گزینه اصلی ما برای این اردوی برون مرزی خواهد بود .

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.