تعداد سهمیه تکواندو در المپیک نوجوانان به عدد 3 رسید

تعداد سهمیه تکواندو در المپیک نوجوانان به عدد 3 رسید
دانیال صالحی مهر با انصراف یکی از تکواندوکاران وزن چهارم موفق به کسب سهمیه المپیک نوجوانان نانجینگ شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان فروردین ماه در چین تایپه برگزار شد و تکواندوکاران دختر و پسر به مدت 2 روز به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول تا هشتم اوزان مختلف، موفق شدند جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

در این رقابتها 6 تکواندوکار از کشورمان حضور داشتند، که مهسا جدی و محمد اصلانی دو تکواندوکاری بودند که جواز حضور در بازی‌های المپیک تابستانی را به خود اختصاص دادند.

دراین بین دانیال صالحی مهر هوگوپوش وزن چهارم المپیک که در رده هشتم این وزن قرار گرفته بود از حضور در نانجینگ بازماند اما با انصراف یکی از تکواندوکاران حاضر در این وزن، توانست سهمیه المپیک را کسب کند تا تعداد تکواندوکاران تیم ایران در این رقابتها 3 نفر شود.

محمدرضا زوار، سرمربی تیم تکواندوی نوجوانان در این خصوص به سایت فدراسیون تکواندو گفت: در مسابقات کسب سهمیه که در چین تایپه برگزار شد، صالحی مهر توانست نفر هشتم وزن 4 المپیک باشد اما به دلیل اینکه کشور میزبان برای حضور در این وزن اعلام آمادگی کرده بود، آخرین نفر وزن چهارم از کسب سهمیه بازماند. اما طی اعلامی که به ما شده است یک تکواندوکار در این وزن انصراف داده است و به همین دلیل بازیکن ما بار دیگر بین نفرات اول تا هشتم قرار گرفت و بدین ترتیب سهمیه المپیک را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در بخش پسران اصلانی و صالحی مهر به عنوان نماینده ایران در المپیک حضور خواهند داشت و باید از این فرصت مجدد نهایت استفاده را ببریم.

گفتنی است، رقابتهای المپیک نوجوانان 26 تا 30 مردادماه به میزبانی نانجینگ چین برگزار خواهد شد.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.