ملاقات دبیر کل کمیته ملی المپیک از داورزنی

ملاقات دبیر کل کمیته ملی المپیک از داورزنی
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان عیادت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که به دلیل کسالت بستری می باشند عیادت کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای رئیس فدراسیون والیبال ابراز داشت:امید می رود تمامی جامعه مدیران کشور،بخصوص مدیران ورزشی و جامعه ورزش در صحت و سلامت بوده و به امید خدا آقای داور زنی مدیر موفق و پرتلاش ورزش نیز هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل کند.

وی ادامه داد:آقای داور زنی از مدیران زحمتکش و لایق کشور می باشند که شبانه روز در خدمت اعتلای ورزش کشور بوده و به امید خدا هر چه زودتر ضمن بهبودی کامل همچون سابق با حضور خود در عرصه مدیریتی ورزش کشور مایه دلگرمی ما خواهد بود.
گفتنی است؛ محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال روز یکشنبه در بیمارستان خاتم الانبیا تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر روند بهبودی خود را سپری می کند.


۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.