نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی ؛ سطح مسابقات نوجوانان بالا رفته است

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی ؛ سطح مسابقات نوجوانان بالا رفته است
نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در پایان مسابقات قهرمانی دختران نوجوان کشور با اشاره به ارتقاء سطح مسابقات نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: ورزشکاران در مواد پرتاب چکش و سه هزار متر عملکرد رضایت بخشی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ؛پریسا بهزادی گفت: دختران نوجوان بسیار مستعد و خوب عمل کردند و با توجه به پتانسیل های موجود، آینده روشنی پیش رو خواهند داشت.

وی افزود: تا چند سال پیش در ماده پرتاب چکش شرکت کننده زن نداشتیم، اما اکنون شاهد حضور بیش از هشت پرتابگر دختر از استان های مختلف هستیم.

بهزادی در خصوص ارتقاء سطح مسابقات اضافه کرد: یکی از دلایل بهتر دیده شدن سطح رقابت ها ظهور ورزشکاران مستعد در مواد پرتاب چکش و سه هزار متر بود. درست است که رکوردی در رده نوجوانان جابجا نشد، اما امینه کثیری از گلستان (پرتاب چکش) و نسترن اکبری از همدان (سه هزار متر مانع) عملکرد قابل قبولی نسبت به شرکت کنندگان این مواد در سال گذشته داشتند و با پیگیری تمرینات اطمینان دارم که آینده روشنی پیش رو خواهند داشت.

بهزادی در پایان گفت: هفته آینده در رده نونهالان در چهار منطقه از کشور رقابت های دوومیدانی را میان دختران نونهال برگزار خواهیم کرد تا ضمن استعدادیابی راه رشد و توسعه آنها را در استان های کشور فراهم کنیم. در رقابتهای نونهالان کشور در هر منطقه از ایران یک استان میزبان استان های همسایه خود خواهد بود که نام میزبانان بزودی مشخص خواهد شد.

 

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.