پایان کار ساحلی بازان با عنوان های چهارمی و پنجمی در تایلند

پایان کار ساحلی بازان با عنوان های چهارمی و پنجمی در تایلند
نمایندگان والیبال ساحلی ایران با کسب عنوان های چهارمی و پنجمی به کار خود در تور آسیا – اقیانوسیه در خانوم تایلند پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران 2) و هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) امروز جمعه موفق به کسب عنوان های پنجم و چهارم مسابقات تور آسیایی تایلند شدند.
تیم والیبال ساحلی ایران (یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی پش از راهیابی به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها، صبح امروز با شکست استرالیا 2 راهی مرحله نیمه نهایی شدند و به مصاف قزاقستان یک رفتند و با پذیرش شکست در برابر این تیم راهی دیدار رده بندی شدند. در دیدار رده بندی نیز دو بر یک مغلوب قراقستان (2) شد تا در نهایت با کسب عنوان چهارمی به کار خود در مسابقات تور آسیا - اقیانوسیه پایان دهد.
تیم والیبال ساحلی یک کشورمان در دور مقدماتی با تیم های استرالیا یک، تایلند 2 و هنگ کنگ 2 همگروه شده بود که آنان را شکست داد و در مرحله یک هشتم نیز هند را از پیش رو برداشته بود.
دیگر نماینده کشورمان نیز با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قطر (1) رفت و 2 بر صفر مغلوب این تیم که دو بازیکن برزیلی در اختیار دارد شد تا برای کسب عنوان پنجمی به مصاف استرالیا دو برود.
ملی پوشان والیبال ساحلی کشورمان در آخرین بازی خود در تور آسیا - اقیانوسیه تایلند دو بر صفر استرالیا (2) را شکست دادند و به عنوان پنجمی این رقابت ها دست یافتند.
تیم والیبال ساحلی ایران (دو) در دور مقدماتی و یک هشتم نهایی موفق به شکست تیم  های استرالیا 2، سنگاپور و استرالیا یک شده بود.
ساحلی بازان ایران که با هدایت رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت کرداه اند که رده بندی انها در این مسابقات امتیاز ویژه ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا (خرداد ماه 93 در چین) و بازیهای آسیا کره جنوبی دارد.
لازم به ذکر است نمایندگان ساحلی کشورمان از یکشنبه در شهر سانخولای تابلند در دومین تور آسیا – اقیانوسیه با رقبای خود به رقابت می پردازند.
۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.