حضور تیم ملی مردان و زنان کاراته در اردوی مشترک و مسابقات بسفر ترکیه

حضور تیم ملی مردان و زنان کاراته در اردوی مشترک و مسابقات بسفر ترکیه
تیم ملی مردان کاراته کشورمان در حالی صبح روز جمعه به منظور برپایی یک اردوی مشترک و شرکت در جام بسفر، راهی استانبول ترکیه شد که تیم ملی بانوان کاراته عصر امروز راهی این کشور می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی بزرگسالان کاراته که خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون و قهرمانی جهان در آلمان آماده می سازد، در بخش مردان با مجید حسن نیا در وزن منهای 55، امیر مهدی زاده و هامون درفشی پور در وزن منهای 60، سعید احمدی، حسین سمندر در وزن منهای 67، بهمن عسگری در وزن منهای 75، ذبیح اله پورشیب در وزن منهای 84 و سامان حیدری و سجاد گنج زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم راهی کمپ بین المللی و مسابقات بوسفر شد. سید شهرام هروی و حسین روحانی مربیان تیم اعزامی هستند.

در بخش زنان نیز تیم ملی با 6 ورزشکار و یک مربی به در اردوی مشترک و مسابقات بوسفر شرکت می کند.

در وزن منهای 50 کیلوگرم نسرین دوستی و سحر کرجی، در وزن منهای 55 کیلوگرم فاطمه چالاکی، در وزن منهای 61 کیلوگرم رزیتا علیپور، در وزن منهای 68 کیلوگرم پگاه زنگنه و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی 6 نفری هستند که تحت هدایت فریبا بداغی به ترکیه اعزام می شوند.

محسن آشوری دبیر و مدیر تیم های ملی(سرپرست تیم مردان) و عشرت شاهمحمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان(سرپرست تیم بانوان) نیز تیم فوق را همراهی می کنند.

گفتنی است اردوی مشترک یک هفته ای از فردا تشکیل می شود و مسابقات بین المللی جام بوسفر نیز طی روزهای 16 و 17 فروردین برگزار می شود.
۹ فروردین ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.