تورنمنت بین المللی هلند؛باقری نقره گرفت، کرمی برنز

تورنمنت بین المللی هلند؛باقری نقره گرفت، کرمی برنز
روز نخست از رقابتهای بین‌المللی تکواندو هلند درحالی برگزار شد که باقری معتمد و کرمی موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛چهل و یکمین دوره رقابتهای تکواندو بین‌المللی هلند از روز گذشته در آیندهون آغاز شد که تیم ایران موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط دو تکواندوکار المپیکی خود شد و سه نماینده دیگر کشورمان از رسیدن به مدال بازماندند.

در این رقابتها هادی مستعان ، بهنام اسبقی و فرزاد عبدالهی از دور رقابتها حذف شدند.
محمد باقری‌معتمد دیگر نماینده ایران که نشان نقره المپیک را در کارنامه داشت، بعد از استراحت در مرحله نخست، کار خود را با پیروزی 8 بر یک در برابر کاری دروجه از آلمان آغاز کرد، وی در دومین بازی خود اسکیل از اتریش را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت، وی سپس "پیتر لوپز" از پرو را 10 بر 9 شکست داد و دور چهارم در پیکار با "جنینگ" تکواندوکار المپیکی آمریکایی‌ها 5 بر 2 صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دارنده مدال نقره المپیک که دو بار در بازیهای المپیک 2012و مسابقات جهانی 2011 در دیدار پایانی مغلوب "سروت تزگل" ترکیه ای شده بود این بار برای رسیدن به دیدار پایانی مسابقات هلند رودروی وی قرار گرفت و با ارائه یک مبارزه هوشمندانه 5بر3 حریف خود را شکست و به دیدار پایانی راه یافت. معتمد در بازی پایانی مغلوب "دانیل مانز" آلمانی شد و به نشان نقره دست یافت. در این وزن "مارک لوپز" و "سروت" روی سکوی سوم ایستادند.

یوسف کرمی سرگروه با تجربه و عنوان‌دار تیم ملی کشورمان که بیش از یکسال از میادین تکواندو به دور بود و با بازگشت به تیم ملی، مسابقات فکورانه و خوبی را در آیندهوون به نمایش گذاشت و به نشان برنز دست یافت و نشان داد که با تمرین و تمرکز بیشتر می‌تواند بازهم برای تکواندو ایران افتخار آفرین باشد.

وی در وزن 87- کیلوگرم و در سه مبارزه متوالی "سیمون هال" از آلمان (8 بر صفر) ، "الیاس بنخاطب" از هلند(9 بر یک) و "برگ رون" از کانادا (2 بر یک) را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. کرمی در این مرحله یک بر صفر مقابل "دیائه" از فرانسه شکست خورد و به همراه "ولادیسلاو" از روسیه به نشان برنز دست پیدا کرد.
در این وزن "دیائه" طلا گرفت و "رادیک عیسی اوف" آذربایجانی که در لیگ ایران با هوگوی "استیل البرز" به میدان می‌‍رفت، هم نقره گرفت.
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.