در ادامه نشست فدراسیون های ورزشی با مسئولان کمیته ملی المپیک؛مسئولان فدراسیون های کشتی و کاراته برنامه های خود را ارائه دادند

در ادامه نشست فدراسیون های ورزشی با مسئولان کمیته ملی المپیک؛مسئولان فدراسیون های کشتی و کاراته برنامه های خود را ارائه دادند
در ادامه نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون امروز این جلسات با حضور مسئولان و کادر فنی فدراسیون های کاراته و کشتی در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ باتوجه به درپیش بودن بازیهای آسیایی اینچئون در سال آینده و اهمیت حضور قدرتمندانه کاروان ورزش کشورمان در این رقابتها از صبح روز شنبه سوم اسفند ماه نشست های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون های ورزشی و کادر فنی آنها برای بررسی برنامه آماده سازی تیم ها آغاز شد.
در نشست صبح امروز که در دفتر رئیس برگزارشد کیومرث هاشمی رئیس، شاهرخ شهنازی دبیر کل ،محمد علی شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی دبیر مرکز نظارت بر تیمهای ملی با مسئولان و کادر فنی تیم های ملی کشتی و کاراته به گفتگو پرداخته و مسئولان این دو فدراسیون وکادر فنی برنامه های خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون ارائه دادند.
در  این نشست  مسئولان فدراسیون کاراته ، علیرضا سمندر ریاست فدراسیون به همراه محسن آشوری دبیر  حضور داشتند که ضمن ارائه  برنامه های این فدراسیون، برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی اعلام آمادگی نمودند .
در ادامه رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به همراه علیرضا رضایی کادر فنی  با حضور در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون های ورزشی به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و مسئولان کمیته نیز اعلام داشتند.
سمندر رئیس فدراسیون کاراته ضمن تاکید بر این موضوع که تیم ملی کاراته با حداکثر توان در بازیهای آسیایی به میدان خواهد رفت ابراز داشت کاراته همچون ادوار گذشته در این رقابتها برای کشورمان افتخار آفرینی خواهد کرد.

۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.