بازیهای المپیک زمستانی سوچی؛فروغ عباسی: می توانستم چهار رده بالاتر باشم

بازیهای المپیک زمستانی سوچی؛فروغ عباسی: می توانستم چهار رده بالاتر باشم
دور اول اصلا خوب نبودم، اما دور دوم استارتم خیلی خوب بود. اصلا فکر نمی کردم بتوانم خوب اسکی کنم. در مسیر از خودم راضی بودم. اما دور اول احساس می کردم واقعا بد اسکی می کنم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی؛فروغ عباسی بانوی اسکی باز کشورمان بعد از پایان مسابقه خود گفت:به این پیست عادت نداشتم. دور دوم روحیه ام هم بهتر بود. دور اول خیلی می ترسیدم.دقیقا. دور اول می ترسیدم که اوت کنم و نتوانم به خط پایان برسم. ولی دور دوم هیچ استرسی نداشتم . می گفتم آخرین نفر هستم که اسکی می کنم و نهایتش آخر می شوم من فقط باید خوب اسکی کنم. با این حال باز هم هم چیزی که خودم در ایران بودم، نبودم.
وی ادامه داد:اصلا نمی شد اسکی کرد. خیلی بد بود.پیستی هم که تمرین کرده بودیم این پیست بسته بود. روی شیب به این تندی تمرین نکرده بودیم. روی پیست های دیگر تمرین کرده بودیم که شیب های کمتری داشت. سی و نه نفر از اسکی بازان اوت کردند. حتی چند نفری که در دور اول جز سی نفر و به خصوص در بین پنج نفر اول بودند. آنهایی که سالم به خط پایان رسیدند، کار بزرگی کردند.اسکی همین است. شاید نفر اول دور اول در دور دوم اوت کند.
عباسی خاطر نشان کرد:اگر زمین نمی خوردم زمان  جایگاهم خیلی بهتر می شد.دقیقا از لحظه ای که زمین خوردم تا لحظه ای که دوباره راه افتادم، 18 ثانیه طول کشید. حداقل چهار نفر می توانستم جلوتر باشم.اتفاقا در خط استارت تعجب کردم که چرا کره ای اینطوری اسکی می کند. چهل و هشتمی هم برای من راضی کننده است.
۳ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان كنید.