داورزنی و ولاسکو نمایندگان ایران در قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان

داورزنی و ولاسکو نمایندگان ایران در قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان
رئیس فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی کشورمان به نمایندگی از ایران در مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان در ورشو شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2014 ساعت 18:30 امروز دوشنبه 7 بهمن ماه با حضور رئیس و مسئولین فدراسیون جهانی والبیال و میزبان ، روسا، نمایندگان و سرمربیان  24 تیم های حاضر در این رقابت ها در ورشوی لهستان برگزار می شود که دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی کشورمان به نمایندگی از ایران در این مراسم شرکت خواهند کرد.
دکتر داورزنی بامداد امروزدوشنبه تهران به مقصد ورشو ترک خواهد کرد و چهار شنبه به کشور بازخواهد گشت. خولیو  ولاسکو سرمربی تیم ملی کشورمان نیز از ایتالیا به لهستان سفر می کند و در ورشو به داورزنی می پیوندد.
در حاشیه این مراسم رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشورمان به منظور بررسی برنامه های تیم ملی در سال آینده با هم دیدار و گفتگو خواهند کرد.
همچنین انجام مذاکرات و رایزنی های لازم با روسا و نمایندگان  فدراسیون های کشور های صاحب نام والیبال دنیا برای تدارک دیدار های دوستانه  با تیم ملی کشورمان از دیگر برنامه های داورزنی در این سفر می باشد.
لازم به ذکر است رقابت های والیبال قهرمانی جهان از 12 تا 30 شهریور 1393 با شرکت 24 تیم از سراسر دنیا در  لهستان برگزار خواهد شد.

۷ بهمن ۱۳۹۲ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.