افشارزاده: انتخابات در زمان اعلام شده برگزار می شود/ شیخ احمد هم پیگیر برگزاری بموقع انتخاباتمان است

افشارزاده: انتخابات در زمان اعلام شده برگزار می شود/ شیخ احمد هم پیگیر برگزاری بموقع انتخاباتمان است
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان اظهار داشت: تعویق انتخابات به هیچ عنوان جایز نیست و شک نداشته باشید به هر ترتیبی که شده تکلیف اعضای جدید هیات اجرایی این کمیته دوشنبه مشخص می شود.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان که هم اکنون در مجمع سالانه شورای المپیک آسیا در فیلیپین حضور دارد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان به هیچ عنوان صلاح نیست که انتخابات کمیته ملی المپیک حتی برای یک روز به تعویق بیافتد. به هر ترتیبی شده انتخابات را در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار می کنیم.
وی ادامه داد: دغدغه تمام اهالی ورزش و ورزش دوستان در خصوص انتخابات این کمیته که تا حدود زیادی برنامه های ورزش بخصوص بخش قهرمانی فدراسیونهای المپیکی و آسیایی را تحت الشعاع قرار داده طبیعی و به حق است. هر روز و ساعتی که از دست بدهیم از ظرفیت و توانمان برای نتیجه گیری مطلوب در بازیهای پیش رو می کاهد.
وی در خصوص خبری که در خصوص طرح بررسی وضعیت استقلال کمیته ملی المپیک چند کشور از جمله ایران در  این مجمع عمومی منتشر شده اظهار داشت : بعد از اصلاح و تصویب اساسنامه کمیته ملی المپیک طبیعی است که گزارشات روند اصلاح اساسنامه کشورمان در این مجمع مطرح گردیده و اعلام گردد که انتخابات این کمیته با اساسنامه جدید و منطبق با کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا برگزار می شود. در گفتگوی کوتاهی هم که امشب با شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا داشتم اعلام کردم که خوشبختانه جو خوبی در ورزش ایران حاکم شده و همه مسایل برای برپایی انتخابات سالم و عادلانه مهیاست.
افشارزاده یادآور شد: در این دیدار به همکاری خوب و صمیمانه وزیر ورزش و مجموعه وزارت ورزش و جوانان و همچنین ارگانهای ذیربط دیگر برای تحقق انتخاباتی کاملا دموکراتیک اشاره کردم و اعلام کردم که اعضای مجمع عرم خود را برای برپایی این انتخابات سرنوشت ساز جزم کرده اند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه خواست رئیس شورای المپیک آسیا نیز برپایی  بموقع و بدون تاخیر انتخابات کشورمان است چرا که او به قدرت ورزش ایران بعنوان یکی از پنج کشور برتر آسیا ایمان دارد و قول داده که حمایت خود از ورزش کشورمان را بیش از پیش و دو چندان نماید.

۲۶ دی ۱۳۹۲ ۲۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.