رئیس فدراسیون کونگفو:پنچاک سیلات را جزورشته های مدال آور در ویتنام بدانید

رئیس فدراسیون کونگفو:پنچاک سیلات را جزورشته های مدال آور در ویتنام بدانید
هدف ما از جذب مربی اندونزیایی برای تیم ملی پنچاک سیلات افزایش سطح فنی نفرات اعزامی به بازیهای داخل سالن و کسب مدال در این رقابتهاست.

علی منتظری ، رئیس فدراسیون گونگفو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:حضور یک رشته ورزشی در بازیهای داخل سالن از فدراسون گونگفو برای ما یک امتیاز است و باید اعتماد کمیته ملی المپیک را در این زمینه به خود جلب کنیم به همین دلیل با جذب یک مربی از اندونزی که آشنا به قوانین و وضعیت روز این رشته ورزشی در آسیا ست قصد داریم در این رقابتها برای کاروان ورزشی کشورمان مدال آور باشیم.
وی ادامه داد:مسابقات پنچاک سیلات در دو قسمت فرم و مبارزه برگزار می شود که 16مدال درآن توزیع می گردد ولی چون ما آشنایی چندانی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات فرم نداریم فقط در بخش مبارزه شرکت کرده و در قسمت آقایان 5 نفر و در قسمت بانوان 3 نفر راهی این رقابتها خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون گونگفو در پایان تصریح کرد:برگزاری مسابقات لیگ در سه دسته باعث افزایش آمادگی بازیکنان ما در طول سال می شود ولی با این وجود از مربی اندونزی بطور متمرکز در اردوی قزوین استفاده کردیم تا بازیکنان هر چه سریعتر به آمادگی مطلوب برای شرکت در رقابتهای داخل سالن ویتنام برسند چرا که هدف ما کسب مدال در نخستین حضور آسیایی است.
شایان ذکر است: گوندونو سیمو سوماتو که سابقه 10 سال مربیگری در تیم ملی اندونزی را دارد هفته  پیش وارد تهران شده تا خیلی زود با حضور در اردوی قزوین تمرینات ملی پوشان کشورمان را زیر نظر گیرد.

۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.