جودو قهرمانی آسیا؛ رشنو نژاد ، عربی و فتحی پور برنز گرفتند

جودو قهرمانی آسیا؛ رشنو نژاد ، عربی و فتحی پور برنز گرفتند
روز نخست از رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سه مدال برنز توسط نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز در سالن المپیک شهر "چنگ مای" چین در تمامی اوزان آغاز شد که فتحی پور و رشنونژاد موفق به کسب مدال برنز شدند.

در بخش پسران محمد عباس نژاد در وزن 50- کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست ، دور دوم "کولدیپ" از هند را با ضربه فنی شکست داد ودر مرحله نیمه نهایی به نماینده قزاقستان باخت و به گروه بازنده ها رفت.

محمد رشنونژاد در وزن 55-کیلوگرم ابتدا " هان مان" از هنگ کنگ را ضربه فنی شکست داد ، سپس جودوکاری از کره جنوبی را نیز با دو امتیاز "وازاری" از پیش رو برداشت به نیمه نهایی راه یافت. رشنو نژاد در این مرحله به نفر اول جهان از قزاقستان باخت و به گروه بازنده ها رفت و در این مرحله نماینده مغولستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

کاویان بیرانوند در وزن 60-کیلوگرم دور اول استراحت داشت ، سپس چین تایپه با امتیاز " وازاری " شکست داد و در مرحله نیمه نهایی به جودوکاری از مغولستان باخت و به گروه بازنده ها رفت. بیرانوند برای کسب مدال برنز به دیدار جودوکاری از هند رفت و با شکست در این مبارزه به عنوان پنجم رسید.

محمدرضا فتحی پور در وزن 66-کیلوگرم بعد از استراحت در بازی نخست ، دور دوم "لین" از چین تایپه را شکست داد و سپس به ازبکستان باخت و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله برابر جودوکاری از مغولستان را شکست داد و برنز گرفت.

ایمان نیک اقبال در وزن 73-کیلوگرم ابتدا " دانگ" از کره جنوبی و سپس نماینده ازبکستان را از با ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نیک اقبال در این مرحله و مبارزه با جودوکاری از تاجیکستان با دلیل خطای فنی از جدول مسابقات کنار رفت.

حامد رشیدی در وزن 81-کیلوگرم دور اول با "تاتانف" از قزاقستان روبه رو شد با برتری در این پیکار ، نماینده هند را نیز دور دوم شکست داد و در مرحله نیمه نهایی به مغولستان باخت و به گروه بازنده ها رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

رامین صفویه در وزن 90- کیلوگرم دور اول " برار سینگ" از هند را با ضربه فنی شکست داد و سپس به قرقیزستان باخت و به گروه بازنده ها رفت.

حسین عربی در وزن 90+کیلوگرم دور اول استراحت داشت و سپس نظمی دینف" از ازبکستان را شکست داد و به نماینده تاجیکستان باخت و به گروه بازنده ها رفت . وی در این مرحله با ضربه فنی قرقیزستان را شکست داد و سومین برنز تیم ملی را کسب کرد.

اما در بخش دختران فاطمه زمانی در وزن 44- کیلوگرم بعد از استراحت در مرحله نخست ، با دو شکست از دور مسابقات کنار رفت. همچنین زهرا باقری در وزن 78- کیلوگرم دور اول استراحت داشت ، دور دوم قزقیزستان را شکست داد و سپس به چین تایپه باخت و به گروه بازنده ها رفت.

۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.