مدیر تیم های ملی تیراندازی ؛تیراندازان اهداف ثابت تا پایان سال اردو را ادامه می دهند

مدیر تیم های ملی تیراندازی ؛تیراندازان اهداف ثابت تا پایان سال اردو را ادامه می دهند
تیم ملی تیراندازی در رشته های تفنگ و تپانچه در حالی برای مسابقات قهرمانی سلاحهای بادی اسیا آماده می شوند که توزیع سهمیه المپیک نوجوانان در این رقابت ها ، ملی پوشان را ملزم به ادامه اردو ها تا زمان برگزاری این رقابت ها می کند .

حیدر علی نعمتی ، مدیر تیم های ملی تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : هفتمین دوره رقابتهای سلاحهای بادی آسیا در حالی به میزبانی کشور کویت از 15 اسفند ماه برگزار می گردد که ملی پوشان بدون تعطیلی اردوها را ادامه می دهند .
وی با اشاره به اهمیت این مسابقات در تخصیص سهمیه بازیهای المپیک نوجوانان افزود : سطح بالای این رقابتها مسلما آمادگی بالایی به خصوص برای نوجوانان  می طلبد که با پی گیری اردو زیر نظر مربیان سابق در تلاشیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم .
نعمتی در خصوص انتخاب ملی پوشان برای اعزام به این رقابت ها گفت : از ابتدای دی ماه طی اردویی 5 تا 6 روزه و انجام مسابقات انتخابی برترین تیراندازان در هر دو رشته تفنگ و تپانچه انتخاب خواهند شد .
مدیر تیمهای ملی در خصوص وضعیت تیراندازان در اهداف پروازی یاد آور شد : در حال حاضر به دلیل اتمام قرار داد مربیان ، تیراندازان در تعطیلات زمستانی بسر می برند.

۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.