کاروان ورزشی ایران بعد از ظهر امروز توکیو را به مقصد تهران ترک می کند؛پایان دومین دوره بازیهای معلولین جوانان آسیا برای ایران با کسب 69 مدال

کاروان ورزشی ایران بعد از ظهر امروز توکیو را به مقصد تهران ترک می کند؛پایان دومین دوره بازیهای معلولین جوانان آسیا برای ایران با کسب 69 مدال
دومین دوره بازیهای پارالمپیک آسیایی توکیو با کسب 69 مدال توسط ورزشکاران کشورمان به کار خود در ژاپن پایان داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ورزشکارن اعزامی کشورمان به این رقابتها تنها در مدت سه روز برگزاری این رقابتها موفق شدند69 مدال شامل 25 مدال طلا، 27 نشان نقره و 17مدال برنز بدست آوردند.
51 ورزشکار از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در پنج رشته ورزشی دوومیدانی، بوچیا، گلبال، تنیس روی میز و شنا در این رقابتها شرکت کردند که به صورت میانگین هر ورزشکار 35/1 مدال بدست آورد.
تعداد مدالهای بدست آمده ورزشکاران جوان کشورمان در دومین دوره بازیهای معلولین آسیا به تفکیک رشته های ورزشی به قرار زیر است :
دوومیدانی : 20 مدال طلا، 12 نقره و 4 مدال برنز
شنا: 5 مدال طلا، 10 نشان نقره و 5 برنز
تنیس روی میز: یک مدال طلا، سه نقره و 5 برنز
بوچیا: سه مدال برنز
گلبال : مدال طلای قهرمانی جوانان آسیا
کاروان ورزشی رمضان با 91 ورزشکار و همراه شامل سرمربی، مربی، پرستار در دومین دوره بازیهای جوانان معلول آسیا که از روز جمعه 20 شهریور ماه به مدت سه روز در توکیو برگزار شد، حضور داشتند.
849 ورزشکار جوان از 27 کشور آسیایی در این دوره از مسابقات با یکدیگر در شش رشته شنا، دوومیدانی ، بوچیا، گلبال ، تنیس روی میز و تنیس با ویلچر رقابت کردند که کاروان ایران در پنج رشته نخست نماینده داشت.
کاروان ورزشی ایران بعداظهر امروز (دوشنبه) توکیو را به مقصد تهران ترک و با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی از مسیر توکیو، سئول و تهران وارد کشور می شود.


۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.