تیم ملی با سیزده بازیکن رفت/ داورزنی خطاب به ملی پوشان: به شما افتخار می کنم

تیم ملی با سیزده بازیکن رفت/ داورزنی خطاب به ملی پوشان: به شما افتخار می کنم
تیم ملی والیبال ایران جهت شرکت در جام قهرمانان قارها شب گذشته با سیزده بازیکن تهران را به مقصد کیوتو ژاپن ترک کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی پوشان کشورمان که از روز جمعه اردوی شبانه روزی ژاپن را در تهران آغاز کرده بودند و در هتل المپیک تهران اقامت داشت، شب گذشته پیش از رفتن به فرودگاه، در جلسه ای با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون شرکت کردند.
دکتر داورزنی در این جلسه چند دقیقه ای با بازیکنان صحبت و از زحمات آنها تشکر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر توقعات از والیبال بالا رفته است. به همین خاطر تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها کار سختی را پیشرو دارد. من به شما افتخار می کنم. من به کار کردن با شما افتخار می کنم. می دانم اردو های شبانه روزی شما و خانواده های شما را خسته کرده است. می دانم که زحمت های زیادی کشیده اید. اما همه این زحمت ها به یک لحظه لبخند شادی مردم کشورمان می ارزد.
وی ادامه داد: کار سختی پیشرو دارید. نبرد با قدرت های والیبال دنیا. رقابت با بهترین تیم های والیبال دنیا. همه و همه باعث ارتقای سطح کیفی تیم ملی و کسب تجربه های ارزشمندی خواهد شد. امیدوارم مثل همیشه با اتحاد و جنگندگی منحصر به فردتان موجب سرافرازی ایران و خوشحالی مردم شوید.
پس از صحبت های داورزنی سعید معروف کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از بازیکنان از رئیس و دیگر کارکنان فدراسیون والیبال به خاطر فراهم آوردن شرایط مطلوب اردو در طول سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.
در پایان کاروان والیبال ایران با بوسیدن قرآن سوار اتوبوس و راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.
مردان والیبال ایران با سیزده بازیکن ساعت 21:40 شنبه 25 آبانماه تهران را به مقصد اوزاکای ژاپن ترک کردند و از اوزاکا با اتوبوس به کیوتو خواهند رفت. ناصر رحیمی لیبروی دوم تیم ملی کشورمان به علت مشکل خروج از کشور با 24 ساعت تاخیر به کاروان والیبال کشورمان در ژاپن خواهد پیوست.
تیم ایران عصر امروز به وقت محلی به کیوتو خواهد رسید و فردا اولین جلسه تمرین خود را در این شهر برگزار می کند و سه شنبه 28 آبانماه در اولین دیدار خود در جام قهرمانان قاره ها به مصاف برزیل پرافتخار ترین تیم والیبال دنیا خواهد رفت.
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.