بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از کلاس بین المللی داوری ژیمناستیک

بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از کلاس بین المللی داوری ژیمناستیک
دبیرکل کمیته ملی المپیک طی بازدید از کلاس بین المللی داوری ژیمناستیک هنری بانوان این رشته را ورزش لحظه ها و استفاده از موقعیت ها عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک طی بازدید از کلاس بین المللی داوری ژیمناستیک هنری بانوان فرصت به وجود آمده جهت ارتقاء داوران کشورمان در بخش بانوان ژیمناستیک را مغتنم شمرد و گفت : حضور مدرس فدراسیون جهانی در تهران و امکان ارتقاء داوری بانوان در رشته ژیمناستیک فرصت مناسبی است که طی آن داوران کشورمان بدون صرف هزینه فراوان و سفر به خارج از کشور در داخل موفق به احراز درجه بین المللی می شوند. وی با اشاره به اهتمام فدراسیون در برگزاری سه کلاس بین المللی طی کمتر از دو ماه را نشانه تلاش مضاعف مسئولین مربوطه و آرامش دانست که در عرصه این رشته ورزشی حاکم است. دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به لزوم داشتن حساسیت و دقت ورزشکاران ژیمناست این رشته را دائماً در حال تغییر و ورزش لحظه ها عنوان کرد . افشارزاده خاطرنشان کرد: ضروری است توجه بیشتری به ژیمناستیک و رشته های پایه صورت گیرد. در ابتدای این بازدید جعفر درویش زاده رییس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به سیاست های کلی فدراسیون در زمینه دانش افزایی و ارتقاء جایگاه مربیان و داوران این رشته ورزشی ، از حضور صمیمانه دبیرکل کمیته ملی المپیک صمیمانه قدردانی کرده و حمایت های بی دریغ وی از تمامی رشته های ورزشی دبیر فدراسیون ، احمد عسگری ، غضنفر جباری از پیشکسوتان با سابقه رشته ، حسین جباری زاده نایب رییس هیئت ژیمناستیک هرمزگان و جمیله سروری نایب رییس بانوان از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.
گفتنی است کلاس بین المللی داوری ژیمناستیک هنری بانوان با تدریس خانم دوناتلا ساچی مدرس فدراسیون جهانی از روز شنبه 4 آبان ماه آغاز شده و تا جمعه 10 آبان ادامه خواهد داشت.

۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.