دوستی‌مهر: برای مقابله با آرژانتین برنامه داریم

دوستی‌مهر: برای مقابله با آرژانتین برنامه داریم
علی دوستی مهر به همراه سید مجید حسینی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ایران و آرژانتین شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر، سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در ابتدا با اشاره به اینکه آرژانتین را با نام مارادونا می‌شناسند، گفت: این درست است که نام آرژانتین و تاریخ این تیم بزرگ است اما  ما هم ایران هستیم و برای ارائه فوتبالی زیبا به مصاف این تیم خواهیم رفت. آرژانتین تیم پرقدرتی است، از سالیان دور این تیم را با مارادونا می‌شناسند و همیشه چهره‌های مطرحی را در فوتبال دنیا داشته است. الان هم با نام مسی فوتبال آرژانتین را می شناسند. در حال همه چیز نشان می دهد که  آرژانتین از مربی باکلاس، با شخصیت و بزرگی برخوردار است، و فردا قطعا بازی سختی داریم اما بازهم تاکید می کنم که ما هم ایران هستیم و تمام تلاش‌مان را برای ارائه یک بازی پرقدرت و قابل قبول به کارمی‌بندیم.
دوستی مهر در پاسخ به سوالی درباره اینکه به نظرش بازی با چه نتیجه ای به پایان می رسد گفت: فکر می‌کنم ایران و آرژانتین شباهت‌های زیادی به هم دارند، از نظر تکنیکی، فیزیکی، هیجان و احساس با هم برابر هم هستند. تنها چیزی که در این بازی سنگینی می‌کند، گذشته آنهاست زیرا تیم بزرگی است و نتایج بزرگی را به خاطر بازیکنان مطرحش بدست آورده است. در مجموع معتقدم تنها برتری آنها در این بازی، نام آرژانتین است و در فوتبال پایه همه چیز به اتفاقات داخل زمین بازمی گردد.
وی در پاسخ به سوالی درباره شناختش از آرژانتین گفت:  فیلم بازی‌های این تیم را دیدیم. آنها از نظر تکنیکی، فیزیکی و هم فوتبالی خوب هستند و تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا راهکاری‌هایی را برای مقابله با آرژانتین به کار ببندیم و برابر آنها بازی قابل قبولی را ارائه کنیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم. برای مقابله با آرژانتین برنامه داریم.
دوستی‌مهر در پاسخ به این سوال که در این تیم نوجوانان چند بازیکن هستند که می‌توانند در آینده به مهدوی‌کیای جدیدی در فوتبال ایران تبدیل شوند، گفت: من فکر می‌کنم در فوتبال آرژانتین و ایران مهدوی‌کیا و مارادوناهای زیادی وجود دارد. وقتی به چهره سرمربی آرژانتین نگاه می‌کنم، او را مربی با دانش و تجربه‌ای می‌بینم که می‌تواند بازیکنان زیادی مانند مارادونا و مهدوی‌کیا را پرورش دهیم. کار ما مربیان این است که تلاش کنیم تا امثال مارادوناها و مسی ها و مهدوی کیاها را پرورش دهیم. به نظر من،  در تیم ما مهدوی‌کیاهای زیادی وجود دارد و تیمی که آرژانتین هم دارد، می‌تواند مارادونا و مسی‌های زیادی داشته باشد.
سرمربی ایران در پاسخ به سوالی درباره اینکه حضور مهدوی کیا در کنار نوجوانان روی آنها چه اثری گذاشته است گفت: همانطور که مسی باعث افتخار است مهدوی‌کیا هم از افتخارات فوتبال ایران است، بازیکنی که در دوران بازیگری افتخارات بسیاری را رقم زده است. الان حضورش کنار تیم نوجوانان از نظر روحی، روانی، شخصیتی  نقطه قوتی محسوب می‌شود. نهایت تلاش‌‌مان را به کار می‌بندیم که از مهدوی‌کیا نهایت بهره برداری فنی را داشته باشیم. البته همانظور که گفتم حضور وی اینجا تنها به معنای حضوری فنی نیست بلکه این بازیکن بزرگ ویژگیهایی دارد که حضورش می تواند موفقیت را تضمین کند.
در این کنفرانس، سید مجید حسینی کاپیتان ایران هم نظرش را درباره بازی با آرژانتین گفت: بازی بسیار مهمی است. از قبل پیش بینی کرده بودیم با تیم های قدرتمند بازی می کنیم. تمرینات زیادی داشته ایم. کادر فنی همه تلاشش را کرده است. ما هم سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با بردن حریفانمان، دل مردم ایران را شاد کنیم.

۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.