بازدید افشارزاده از اردوی تیم ملی تکواندو؛دبیر کل کمیته ملی المپیک:تکواندو همیشه پیام آور شادی برای مردم کشور بوده است

بازدید افشارزاده از اردوی تیم ملی تکواندو؛دبیر کل کمیته ملی المپیک:تکواندو همیشه پیام آور شادی برای مردم کشور بوده است
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ظهر روز پنجشنبه با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو از نحوه تمرینات آنها تا قبل از اعزام به رقابتهای جهانی کامبت گیمز بازدید کرد.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان اعزامی در فضایی صمیمی ابراز داشت:تکواندو طی سالیان گذشته همیشه جزو رشته های مدال آور و افتخار آفرین در عرصه بین المللی بوده و حتی در صورت اعزام نفراتی جوان و کم تجربه همیشه پیام آور شادی برای مردم ایران عزیز بوده است.

وی ادامه داد:بدون شک تیم ملی تکواندو جوان ما در دومین دوره رقابتهای کامبت گیزم نیز همچون رقابتهای جهانی خوش خواهد درخشید و بار دیگر پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در خواهند آورد.

سپس مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی ضمن اشاره به نحوه آماده سای تیم ملی اعزامی گزارشی کوتاه در خصوص رقابتهای کامبت گیزم و حریفان و نحوه برگزاری مسابقات آن داد و عنوان داشت : تیم ملی به رغم جوان بودن امید بسیاری دارد تا همچون رقابتهای جهانی مکزیزک خوش بدرخشد .

همچنین علیرضا نصر آزادنی کاپیتان تیم ملی تکواندو به نمایندگی از بازیکنان اظهار داشت:متاسفانه حقوقی که بازیکنان در اردو می گیرند بسیار ناچیز است در حالی که ما منبع درآمدی دیگری نداریم و باید ماهها در اردو تمرین کنیم همچنین زمان پرداخت جوایز قهرمانان مدال آور بسیاری دیر است و حتی برای موفقیت در جام جهانی برای تکواندو کاران جوایزی درنظر نگرفته و در واقع جام جهانی را از جدول اهدا جوایز به مدال آوران حذف کردند که این امر تاثیر بسزایی در کاهش روحیه ملی پوشان داشت و انتظار می رود کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت بیشتری در این باره از تکواندو کاران داشته باشند.

در خاتمه افشار زاده اظهار داشت:مطئن باشید کمیته ملی المپیک و اعضای محترم هیات اجرایی  نگاه ویژه ای به فدراسیون های مدال آور و موفق دارند و این مشکلات و کمبودهای شما عزیزان را به اعضای محترم هیات اجرایی انتقال خواهم داد و در خصوص حذف جوایز رقابتهای جام جهانی با وزیر محترم ورزش و جوانان صحبت خواهم کرد.

۲۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.