جودو جوانان جهان؛ نفرات اعزامی به اسلوونی مشخص شدند

جودو جوانان جهان؛ نفرات اعزامی به اسلوونی مشخص شدند
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان اول تا پنجم آبان ماه در اسلوونی برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با سه جودوکار در این رقابتها شرکت می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، بر همین اساس سید بهزاد محرمی در وزن 66- کیلوگرم ، سید مهرداد زمانی در وزن 73- کیلوگرم و رامین صفویه در وزن 90- کیلوگرم جودوکارانی هستند که با هدایت عطا الله عباس نژاد به رقابتهای جهانی جوانان اعزام می شوند. صفویه عضو تیم ملی نوجوانان و دارنده مدال برنز جهان است که از سوی کادر فنی جوانان برای حضور در رقابتهای جهانی انتخاب شده است.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری قرعه کشی مسابقات سه شنبه 30 مهرماه برگزار می شود. جودوکاران کشورمان در دومین روز این مسابقات به روی تاتامی می روند. بهزاد محرمی و سید مهرداد زمانی دوم آبان ماه و رامین صفویه جمعه سوم آبان ماه مسابقات خود را برگزار می کنند.

کمیته تیم های ملی جودو کلیه کارهای اعزام این تیم را انجام داده و از طریق سفارت اتریش در تهران جهت اخذ روادید اقدام نموده است. در صورت صدور روداید این تیم یکشنبه 28 مهرماه راهی اسلوونی خواهد شد.

۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.