با پیگیری انجمن ورزشی‌نویسان، و انعقاد تفاهمنامه محقق شد؛خدمات اختصاصی بیمه ایران برای دوربین‌های عکاسی و حوادث انفرادی اعضا

با پیگیری انجمن ورزشی‌نویسان، و انعقاد تفاهمنامه محقق شد؛خدمات اختصاصی بیمه ایران برای دوربین‌های عکاسی و حوادث انفرادی اعضا
بیمه ایران، تجهیزات عکاسان عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان در برابر انواع حوادث و خطرات را با تخفیف ویژه تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ایسجا، بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با بیمه ایران، از این پس تمامی عکاسان عضو انجمن (دارندگان کارت‌های معتبر داخلی یا بین‌المللی) می‌توانند از خدمات بیمه‌ای مرتبط با بیمه تجهیزات الکترونیک و نیز حوادث انفرادی با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی می‌توانند دوربین‌های عکاسی خود را در برابر انواع حوادث و خطرات نظیر سقوط، آتش سوزی، رطوبت، بلایای طبیعی و ... تحت پوشش بیمه ایران قرار دهند.
اعضای انجمن همچنین می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای مرتبط با دوربین‌های عکاسی، خود را در برابر انواع حوادث انفرادی حین انجام ماموریت‌های خبری، بیمه کنند.
اعضای انجمن می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66966959 تماس حاصل کنند.


۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.