سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی _اندونزی(67)؛مربی تیم ملی کاراته: به جز یک وزن از عملکرد سایر بانوان رضایت دارم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی _اندونزی(67)؛مربی تیم ملی کاراته: به جز یک وزن از عملکرد سایر بانوان رضایت دارم
مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران اعتقاد دارد که داوران مدال‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را بین تیم‌های حاضر در مسابقات تقسیم می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ، ستاره موسوی پس از پایان مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: به جز در یک وزن که نتوانستیم نتیجه بگیریم در دیگر اوزان عملکرد بچه‌ها خیلی خوب بود و باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی از ورزشکاران ما نفرات مدعی را شکست دادند. در عین حال زنگنه به راحتی مدال طلا را از دست داد و می‌توانست به دومین طلا دست یابد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان تاکید کرد: کار اصلی ما در بخش کمیته تیمی است چرا که همه هم و غم ما این است که پرچم ایران را در بخش کمیته تیمی به اهتزاز درآوریم.

موسوی در خصوص برنامه‌های آینده تیم کاراته بانوان ایران گفت: نقطه اوج کاراته‌کاهای کشورمان را برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته‌ایم که آذرماه امسال برگزار می‌شود و باید تیمی آماده را به این مسابقات بفرستیم.

وی اظهار داشت: تیم کاراته بانوان ایران از سال گذشته برای اولین بار در مسابقات آسیایی حضور یافته و در میادین جهانی تجربه آنچنانی ندارد اما با این حال در مسابقات بازی‌های آسیایی 3 فینالیست داشتیم.

موسوی کار بانوان کاراته‌کا برای دستیابی به مدال در مسابقات بین‌المللی را دشوار خواند و گفت: با توجه به حضور تیم‌های بانوان ایران در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی کشورهای مختلف کاراته ایران را شناخته و با استراتژی به مصاف ما می‌آیند، به همین خاطر باید با آمادگی مضاعف پا به میدان بگذاریم.

مربی تیم ملی کاراته اردوهای تیم ملی بانوان را مطلوب خواند و گفت: شما به این نکته توجه داشته باشید که تیم ملی کاراته بانوان 9 روز پس از مسابقات کاراته وان ترکیه در مسابقات اندونزی حضور یافته است.

وی در واکنش به اینکه برخی ورزشکاران اعلام می‌کنند در مسابقه فینال بدنشان خالی کرده است گفت: این یک اصطلاح است که من قبول ندارم. اگر بنا به خالی‌شدن بدن بود چرا بدن ورزشکاران در مسابقه قبل از فینال خالی نمی‌کند؟ احساس می‌کنم برخی از ورزشکاران وقتی به فینال می‌رسند اشباع می‌شوند. فشار در دیدار فینال برای داوران است و به محض اینکه می‌بینند مدال‌ها فقط در حال رسیدن به یک کشور است، آن را تقسیم می‌کنند.

موسوی گفت: نفرات مطرحی در این مسابقات شرکت کرده‌اند و کار ورزشکاران ما آسان نیست. افکار ورزشکاران باید تغییر کند. کارته‌کاهای ایرانی یک مسابقه در لیگ دارند که سرتاسر سال مسابقه می‌دهند. این امتیاز مثبت است و فدراسیون چیزی برای آنها کم نگذاشته است.
۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.