جمشید سهرابی :کسب جام بیست و دوم در اصفهان افتخاری بزرگ است

جمشید سهرابی :کسب جام بیست و دوم در اصفهان افتخاری بزرگ است
رییس هیئت تکواندو استان تهران گفت :هوگوپوشان پسر پایتخت در مسابقات قهرمانی کشور توانستند بار دیگر شایستگی های خود را به رخ همگان بکشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران بیان داشت :مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش دختران و پسران  ،در دو رده سنی خردسالان و نونهالان از  سراسر کشور،از روز پنجشنبه 21 شهریور ماه به مدت چهار روز بر روی هشت شیابچانگ  سالن 6000 نفری نقش جهان در حال برگزاریست .
وی در ادامه افزود : خوشبختانه با همت تکواندوکاران استان،مربیان مجرب و فنی تیم های پایتخت  نونهالان تهرانی ،روز گذشته جمعه 22 شهریور ماه توانستند  با دو پله صعودنسبت به سال گذشته  و با کسب سه نشان طلا ،دو نقره و دو برنز و 70 امتیاز با اقتدار بر روی سکوی اول بایستند .
رییس هیئت تکواندو استان تهران  گفت :کسب سکوی نخست کشور از میان مدعیان قهرمانی در اصفهان کار سنگین و دشواری بوده و بسیار خوشحالم که  نونهالان پایتخت که در واقع خردسالان گذشته و مردان قهرمان آینده هستند ،توانستند با ر دیگر با درایت وتلاششان در سکوی اول بایستند  و برای پایتخت نشینان افتخار آفرینی کنند .
وی در خصوص عملکرد خردسالان  در ادامه افزود :متاسفانه خردسالان آنگونه که انتظار داشتیم بر روی شیابچانگ مسابقات حاضر نشدند ونتوانستیم  مدافع عنوان قهرمانی خود در سال گذشته باشیم
سهرابی گفت :معتقدم پشتوانه سازی تیم خردسالان تهران ضعیف بوده  و باید  برای  ارتقاء و رشد آن برای سال آینده برنامه ریزی مناسب و دقیقی را داشته باشیم  تا با پشتوانه ای قوی پا به گردونه رقابتها بگذاریم .
وی درادامه اظهار داشت:امیدوارم خردسالان و نونهالان دختر پایتخت نیز با توجه به اقدامات صورت گرفته و تمرینات مناسبی که د ر طول مدت حضورشان در اردوها داشتند با آمادگی کامل و بدون استرس به میدان رقابتها بروند  و با کسب بهترین و خوشرنگترین مدالها  بر روی برترین سکوها  بایستند .
سهرابی در پایان گفت :خردسالان و نونهالان در واقع قهرمانان المپیک فردا می باشند و بایدبا سرمایه گذاری مناسب و درست ،راه  را برای آنان هموار سازیم تا بتوانیم شاهد درخشش آنها برروی شیابچانگ مسابقات قهرمانی جهان و المپیک باشیم .
گفتنی است نونهال پایتخت باکسب 3 طلا ازسوی (حمید رضا صدری در وزن یک،پویا پناهی در وزن سوم و حامد علیزادگان در وزن ششم ) 2 نقره (محمد قیاسی در وزن دوم ،محمد مهدی کریمی در وزن چهارم ) و 2 برنز(سپهر شیخی در وزن پنجم و متین مطلبی در وزن هفتم ) و با کسب  70 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کردند و جام بیست و دوم رابه خانه بردند .
همچنین تیم خردسالان تهران با کسب یک نشان طلا از سوی(کیا گودرزی  در وزن نهم)  و سه برنزاز سوی (محمد حسین حاجی پور در وزن دوم ،مسیحا اکرمی در وزن هشتم و پدرام جمشیدی  در وزن نهم )و کسب  40 امتیاز در سکوی چهارم ایستادند
۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.