جودو قهرمانی جهان؛ ملایی و علی اکبری امروز به روی تاتامی می روند

جودو قهرمانی جهان؛ ملایی و علی اکبری امروز به روی تاتامی می روند
تیم ملی جودو کشورمان که با 5 جودوکار راهی مسابقات قهرمانی جهان شده است کار خود را از عصر امروز در این دروه از رقابتها آغاز می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ امروز سه شنبه در سومین روز این رقابتها در بخش مردان جودوکاران وزن 73- کیلوگرم به روی تاتمی می روند که از کشورمان دو نماینده کار خود را آغاز می کنند.

سعید ملایی اولین نماینده کشورمان است که در گروه A دور نخست را استراحت دارد و سپس به دیدار " ویکتوراسکورتوف" جودوکار مولداویای اصل تیم ملی امارات پیکار می کند. این جودوکار اماراتی رنکینگ 15 جهان را در اختیار دارد.

ملایی در صورت برتری به مصاف یکی از جودوکاران اسپانیا ، موزامبیک یا چین تایپه خواهد رفت. ملایی اگر بتواند دو مبارزه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد دور سوم باید با "ریکی ناکایا" دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان دوره قبل از ژاپن پیکار کند.

اما الیاس علی اکبری دومین نماینده تیم ملی کشورمان در این وزن در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس باید با برنده جودوکاران نیوزیلند یا جمهوری چک پیکار کند. علی اکبری هم اگر به دور سوم برسد "دراسیچ" نفر 15 رنکینگ جهانی از اسلوونی مبارزه کند. در این وزن 79 جودوکار حضور دارند.

۶ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.